24 مرداد 1391
شماره خبر: 10234

هدف سایپا کسب قهرمانی در لیگ برتر است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

هدف سایپا کسب قهرمانی در لیگ برتر است

سپیدار آنلاین: سرپرست تیم والیبال سایپای البرز گفت: با حضور بهترین والیبالیست‌های ایران در تیم ما، امسال تنها با هدف کسب قهرمانی به میدان خواهیم رفت.
بهزاد فروغی اظهار داشت: در طول تعطیلات لیگ برتر والیبال، سایپا که از جمله تیم‌های مقتدر و مطرح این رشته ورزشی است و در سطح حرفه‌ای فعالیت می‌کند، برنامه‌ریزی برای تداوم فعالیت‌های خود انجام داد. وی تصریح کرد: این برنامه در چند بخش کوتاه و بلند مدت طراحی شده و در کوتاه‌ مدت تلاش داشتیم تا تیمی حرفه‌ای و آماده را راهی مسابقات لیگ برتر فصل آتی کنیم. مدیر فنی تیم والیبال سایپای البرز افزود: اگر چه فرصت چندانی تا آغاز لیگ برتر والیبال باقی نمانده، اما تمرینات آماده‌سازی و همچنین جذب نفرات مورد نیاز کادر فنی در شرایط بسیار خوبی انجام شد.
بهترین نفرات در سایپای البرز جمع شده‌اند
فروغی تاکید کرد: تلاش‌های انجام شده موثر واقع شد و در حال حاضر جمعی از بهترین نفرات و والیبالیست‌های مطرح کشور در تیم ما حضور داشته و خود را آماده رقابت‌های آتی لیگ برتر می‌کنند. وی افزود: با شرایط موجود و حمایت‌هایی که مدیریت ارشد سایپا از مجموعه والیبال این باشگاه دارد، امکانات بسیار خوبی فراهم شده و بازیکنان و کادر فنی دغدغه‌ای به غیر از کسب موفقیت در لیگ برتر ندارند. این مسئول تاکید کرد: هدف نخست ما کسب قهرمانی در لیگ برتر و حضور موثر و تاثیرگذار در رقابت‌های آسیایی است و با توجه به امکانات و توانمندی‌های موجود برای رسیدن به این مهم مشکلی نداریم. وی در پایان اذعان داشت: امیدوارم با حمایت‌هایی که مردم و مسئولان استان البرز از تیم والیبال باشگاه سایپا به عنوان نماینده این استان در لیگ برتر انجام خواهند داد، ما فصلی پربار را در پیش داشته و به اهداف خود دست ‌یابیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود