22 مرداد 1391
شماره خبر: 10165

سایپا به دنبال کسب قهرمانی در لیگ برتر والیبال است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سایپا به دنبال کسب قهرمانی در لیگ برتر والیبال است

سپیدار آنلاین: عضو تیم ملی والیبال کشورمان گفت: سایپا در فصل جاری لیگ برتر والیبال به دنبال کسب قهرمانی است و من نیز برای رسیدن به این مقام با سایپا قرارداد بستم.
مسعود غلامی که به تازگی و با امضای قراردادی به باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز پیوسته است، اظهار داشت: سایپا جزو تیم‌های صاحب سبک در والیبال ایران است و جایگاه بسیار خوبی در ایران و آسیا دارد. وی در پاسخ به این پرسش که با چه هدفی به این باشگاه پیوسته است؟ گفت: در فصل گذشته با تیم والیبال باریج اسانس کاشان با وجود فراز و نشیب‌های بسیاری که داشتیم، موفقیت‌هایی نیز به شخصه کسب کردم. عضو تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشورمان ادامه داد: پس از پایان فصل پیشنهادهایی داشتم که در میان آنها پیشنهاد سایپا به دلیل شرایط حاکم بر باشگاه بهتر بود.
پیشرفت استان البرز در والیبال قابل کتمان نیست
غلامی گفت: هدف من کسب قهرمانی در لیگ برتر والیبال است و سایپا امسال با کادر فنی که دارد و بازیکنان خوبی که جذب کرده، شانس نخست قهرمانی است. وی بیان داشت: بنابراین من با برنامه و آگاهی کامل به این باشگاه آمدم و امیدوارم بتوانیم به هدف نهایی خود دست‌یابیم. عضو تیم ملی والیبال کشورمان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا استان البرز از نظر والیبال طی سال‌های گذشته پیشرفت محسوسی داشته؟ گفت: به طور کلی ما در یک دهه اخیر شاهد جهش والیبال بوده و امسال نیز تا یک قدمی المپیک پیش‌ رفتیم. غلامی تاکید کرد: استان البرز نیز دارای زیرساخت‌های خوبی در رشته ورزشی والیبال است و شاهد هستیم که در این مدت پیشرفت‌های چشمگیری داشته که قابل کتمان نیست. وی در پایان اظهار امیدواری کرد: سایپای البرز امسال بتواند با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشورمان، به جایگاه اصلی خود دست‌ یافته و مشوق خوبی برای جوانان این استان باشد.



منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود