15 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141499

اولویت کاری مدیران البرز رضایت مردم است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اولویت کاری مدیران البرز رضایت مردم است


معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع بر گرفته از فرهنگ غنی اسلامی ایرانی است، اظهار کرد: یکی از برنامه های تحول ساختار اداری کشور طرح تکریم ارباب رجوع است و هدف نهایی این طرح برخورد توام با احترام و عطوفت است.
عباداله کامکار با بیان این مطلب اظهار داشت: برای رضایت و برآورده شدن توقعات قانونی و شرعی ارباب رجوع تحقق این برنامه مهم منوط به داشتن نیروی انسانی در سازمان هایی مختلف است.
وی افزود: کرامت موهبتی است که از منظر قران مجید در بین مخلوقات خداوند تنها مخصوص آدمی است و هیچ موجود زمینی دیگری شرافت توصیف نشده است، خداوند متعال می فرماید: و لقد کرمنا بنی آدم : ما آدمیان را گرامی داشتیم . کامکار تصریح کرد: پس فلسفه تکریم ارباب رجوع ریشه در این موهبت الهی دارد و مسلما برگرفته از فرهنگ غنی اسلامی ایرانی ماست. وی افزود: یکی از برنامه های تحول ساختار اداری کشور طرح تکریم ارباب رجوع است و هدف نهایی این طرح برخورد توام با احترام و عطوفت است. معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی تصریح کرد: برای رضایت و برآورده شدن توقعات قانونی و شرعی ارباب رجوع تحقق این برنامه ی مهم منوط به داشتن نیروی انسانی در سازمان هایی است که افراد آن متعلق به ویژگی ذیل باشند. وی پای بندی به اخلاق اسلامی ، خلوص نیت در انجام وظیفه ، خوش رفتاری با ارباب رجوع، داشتن صبر و بردباری ، برخورد توام با تواضع و احترام به ارباب رجوع ، مهر و محبت نسبت به ارباب رجوع ، برخورداری از توانمندی و تخصص، رعایت عدل و انصاف ، داشتن نظم و انظباط در کار ، برنامه ریزی در کارها و رعایت اولویت ها زمانی کارکنان و بخش اعظم این ویژگی ها زمانی در منابع انسانی تجلی خواهد کرد که کارکنان و سازمان های ما به سمت آموزش و آگاهی و آموختن پیش بروند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود