27 آبان 1393
شماره خبر: 131997

بازرسان برنحوه اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در البرز نظارت می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازرسان برنحوه اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در البرز نظارت می کنند


معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری البرز گفت: 20 نفر بازرس در قالب 10 تیم دو نفره بر نحوه اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی نظارت می کنند.
عباداله کامکار با بیان این مطلب در مصاحبه زنده رادیویی «صبح البرز» اظهار داشت: بازرسی از دستگاه های اجرایی استان با 20 نفر بازرس در قالب 10 تیم دو نفره اجرا شد .
وی افزود: پاسخگویی مناسب، صریح و شفاف به مردم وظیفه ذاتی خدمتگزاران است و از این رو در دستگاه های اجرایی البرز طرح تکریم ارباب رجوع توسط بازرسان ارزیابی در مرحله اول اجرایی شد. معاون توسعه مدیریت و منابع و انسانی استانداری در پاسخ به این پرسش که آیا نظر مردم در ارزیابی ها لحاظ شده است خاطرنشان کرد: همه ما معتقدیم که مردم ولی نعمتان ما هستند و این طرح به منظور ایجاد سازو کارهای لازم در ارایه خدمات مطلوب، مناسب و موثر به مردم و برخورد مناسب ادارات با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی مراجعان، به عنوان یکی از برنامه های هفتگانه تحول اداری از سوی دولت منظور و اجرا می شود . وی افزود: این طرح از طرحهای بسیار پسندیده در نهادهای دولتی است و مشارکت همه افراد در اجرای این طرح برای رسیدن به اهداف متعالی سازمان ضروری و لازم است.زیرا اگر مردم در ارائه خدمات و نوع برخورد در هر سازمانی راضی باشند قطعاً طرح تکریم ارباب رجوع در آن سازمان بدرستی اجرا شده است و موفقیت آن سازمان را در مسیر توسعه اهداف خود تضمین خواهد کرد. کامگار گفت: ارزیابی از دستگاه های اجرایی از یک ماه پیش در استان شروع شده و در حال حاضر در مرحله جمع بندی قرار دارد و بعد از ارزیابی نهایی نظرات بازرسی ها از سوی استانداری دستگاه هایی که عملکرد قابل ملاحظه ای در خصوص اجرای این طرح داشتند تقدیر می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود