طرح ویژه نظارت بر تکریم ارباب رجوع در البرز به اجرا درآمد
سپیدارآنلاین: گروه سیاسی
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری البرز از اجرای طرح ویژه بازرسی برای بررسی تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی این استان خبرداد.
'فریبرز همدانی افزود: در اجرای این طرح بازرسان استانداری البرز با حضور دردستگاههای اجرایی این موضوع مهم را مورد بررسی قرار داده اند. وی با بیان اینکه ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری باید یکی از مهم ترین برنامه های ادارات باشد، ادامه داد: ارباب رجوع زمانی تکریم می شود که کارش به خوبی و در کمترین زمان انجام شود. مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری البرز خاطرنشان کرد: تدوین، آموزش و عملیاتی کردن منشور اخلاقی کارکنان، توجه به تخصیص فضای اداری مناسب و امکانات لازم برای آسایش و تکریم ارباب رجوع، انتخاب و ارزیابی شیوه های مناسب اطلاع رسانی نحوه ارائه خدمات متناسب با شرایط ارباب رجوع، اطلاع رسانی نحوه ارائه خدمات به مردم از طریق نصب تابلوی راهنما در مبادی ورودی و در معرض دید مراجعین از ملاکهای مهم تکریم ارباب رجوع است. وی اضافه کرد: تهیه و توزیع بروشور بین ارباب رجوع و مخاطبین، راه اندازی خط تلفن گویا برای راهنمایی مردم، پایش، سنجش و ارزیابی مستمر رضایت مندی ارباب رجوع و تعیین میزان رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده از دیگر ملاکها دراین زمینه بشمارمی رود .
بازرسان طرح تکریم ارباب رجوع البرز گزارشها را به نهاد ریاست جمهوری انتقال می دهند
همدانی با بیان اینکه گزارشهای تهیه شده دراین زمینه به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری ارایه می شود ادامه داد: ترویج فرهنگ مدیریت صرفه جویی، استقرار نظام جامع توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی از دیگرشاخص های نظام ارزیابی عملکرد در دستگاه های اجرایی این استان است. وی گفت: تمرکززدایی، ارتقای بهره وری، توانمندسازی نیروی انسانی و توسعه فرهنگ کار تیمی نیز در دستگاهای اجرایی البرز مورد توجه قرار دارد.
منبع ایرنا