10 بهمن 1395
شماره خبر: 173821

تاکسی های کرج به کارتخوان مجهز می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تاکسی های کرج به کارتخوان مجهز می شوند


رئیس منطقه5 بانک شهراعلام کرد که برای سهولت در پرداخت کرایه در طرحی ویژه 2 هزار تاکسی در کلانشهر کرج به کارتخوان مجهز می شوند.
شهرام عالی پور درنشست مشترک با معاون اداری مالی شهرداری کرج افزود: طی 8 ماه گذشته صاحبان تاکسی های کرج برای نصب کارتخوان بر روی این خودروهای عمومی نام نویسی کرده اند که 2 هزاردستگاه آنها در گام نخست به این سیستم بانکی مجهز می شوند. وی ادامه داد: برای استفاده مردم از این کارتخوان ها ، کارت های ویژه در اختیار شهروندان قرار می گیرد. عالی پور گفت: اکنون بانک شهر برای خدمات دهی مناسب به مردم ، توسعه سیستم الکترونیک را در اولویت کاری خود قرار داده است .
بانک شهر به کمک شهرداری کرج آمده است
رئیس منطقه 5 بانک شهر اظهار داشت: این بانک برای اجرای پروژه های عمرانی و طرح های خدماتی به کمک شهرداری کرج آمده است. عالی پور گفت:برای اجرای پروژه های شهری نیز به پیمانکاران تسهیلات با تضمین شهرداری ارائه می شود. وی اظهار داشت : پروژه بزرگراه همت شمالی به عنوان یک پروژه ملی و فراتر از استان البرز بخش اعظم آن توسط شهرداری کرج و با تامین مالی بانک شهر انجام می شود. رئیس منطقه 5 بانک شهر گفت: امروز بانک شهر به عنوان نماینده مدیریت شهری در آسیا شناخته شده است و امسال همایش بزرگ با حضور کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار کرد. وی افزود: اکنون در بخش عمده پروژه های شهری در استان های کشور بانک شهر ورود کرده و به کمک توسعه مدیریت شهری و آبادانی کشور آمده است. عالی پور گفت: بسیاری از پروژه های نیمه تمام عمرانی، تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل و خطوط مترو در شهرهای مختلف از اقداماتی است که بانک شهر در کشور متقبل شده است . وی افزود: در 4 سال گذشته طرح های بزرگی با تامین منابع مالی توسط بانک شهر در کرج اجرا شده و این همکاری ها ادامه می یابد. وی تاکید کرد: مشارکت درطرح های عمومی را با جدیت دنبال خواهیم کرد تا ضمن رفع کاستی ها ، شهرداری ها بتوانند از وضعیت رکود خارج شوند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود