7 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141037

واحد عوارض منطقه یک شهرداری کرج به دستگاه کارتخوان مجهز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

واحد عوارض منطقه یک شهرداری کرج به دستگاه کارتخوان مجهز شد


مدیر منطقه 1 شهرداری کرج، تجهیز منطقه به دستگاه اخذ مستقیم عوارض را اقدامی به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان و تکریم ارباب رجوعان عنوان کرد و منطقه 1 را به عنوان نخستین مجری این طرح در میان مناطق 12 گانه شهرداری کرج خواند.
مصطفی خدابین با اعلام این خبر، افزود: نظر به وظایفی که به عهده مدیریت منطقه 1 شهرداری کرج گذاشته شده است، واحد نوسازی منطقه به دستگاه اخذ مستقیم عوارض مجهز شد تا از این پس مراجعه کنندگان، تمامی مراحل پرداخت را از طریق همین محل به انجام رسانده و از اتلاف وقت و هزینه آنان جلوگیری شود. وی بیان داشت: نصب دستگاه کارتخوان برای نخستین بار میان مناطق 12 گانه شهرداری کرج اتفاق افتاده است و هدف آن ایجاد سهولت در کار شهروندان و جلوگیری از مراجعات مکرر آنها به شعب بانک ها می باشد. این مسئول، ساماندهی فضای اتاق سرور منطقه را از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه الکترونیک عنوان کرد و بیان داشت: ساماندهی اتاق سرور در پی درخواست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج انجام گرفت که مقرر بود بر اساس آن، تمامی مناطق 12 گانه نسبت به ساماندهی اتاق های سرور خود در روزهای آغازین سال اقدام نمایند. خدابین، ساماندهی اتاق را از طریق فعالیت نیروهای پرتلاش این منطقه در واحد انفورماتیک خواند و تاکید کرد: ساماندهی اتاق مذکور به منظور استفاده بهینه از امکانات انفورماتیک شهرداری کرج انجام گرفته است.
تابلوهای فرسوده از دیوارهای منطقه برچیده شدند
وی به برخی دیگر از خدمات ارائه شده از سوی این منطقه به شهروندان نیز اشاره کرد و یادآور شد: تعویض و بهینه سازی تابلوی کوچه های محلات، به عنوان اقدامی که هدف آن ایجاد زیبایی بصری و نظم در دیواره های شهری است، از اقدامات اخیر حوزه زیباسازی منطقه 1 شهرداری کرج بود. مدیر منطقه 1 شهرداری کرج، اظهار داشت: با همکاری نیروهای واحد زیباسازی منطقه، کوچه های محلات موجود در این نقطه شهری، به تابلوهای جدید عناوین و اسامی مزین شدند. این اقدام برای تمامی تابلوهای قدیمی و فرسوده که مخدوش شده یا آسیب دیده بودند با اعتباری بالغ بر 230 میلیون ریال انجام گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود