12 تیر 1396
شماره خبر: 180452

اخلاق مداری، محور اصلی امور در نهادهای خدمت رسان باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اخلاق مداری، محور اصلی امور در نهادهای خدمت رسان باشد


قائم مقام شهردار کرج با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد: اخلاق مداری، محور اصلی امور در نهادهای خدمت رسان باشد.
مصطفی رضاحسینی این مطلب را اعلام کرد و افزود: رعایت اخلاق حرفه ای در ادارات و نهادهای خدمت رسان موجب جلب اعتماد شهروندان می شود و ضروری است این مورد در تمام ادارات رعایت شود. این مسئول با بیان اینکه اخلاق حرفه ای در ادارات، یکی از زمینه های دانش مدیریت به شمار می رود، از جمله مبانی اخلاق حرفه ای و انتظارات اجتماعی برخاسته از آن به صداقت، عدالت، امانت داری و وفاداری در جریان کسب و کار اشاره کرد. وی در ادامه اظهار داشت: توجه به معیارهای اخلاقی در یک نهاد اجتماعی خدمت رسان کارساز ترین ابزار و کم هزینه ترین روش برای نفوذ در دیگران است و تعامل شهروندان با مدیریت شهری را به همراه دارد. قائم مقام شهردار کرج با اشاره به اینکه یک نهاد در صورتی موفق عمل می کند که کارکنان آن در انجام وظایف قانونی و اهداف اقتصادی خود سرآمد باشد، توجه به مسئولیت اجتماعی را نوعی اخلاق حرفه ای و گامی موثر در جلب مشارکت شهروندان و رضایت آنان است. رضاحسینی در ادامه خواستار تدوین منشور اخلاقی برای نهادهای خدمت رسان شد و با بیان اینکه منشور اخلاقی سازمانی برای ایجاد هماهنگی و وحدت رویه میان کارکنان و مدیران مناسب است، اظهار داشت: تحقق این مهم موجب هدایت عملکرد کارکنان متناسب با آرمان های ارزشی نهاد اجتماعی می شود. این مسئول در بخش پایانی سخنان خود خواستار تحقق و ترویج اخلاق مداری در مجموعه مدیریت شهری کرج شد و اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک شاهد نزدیک شدن این مجموعه به اهداف و سیاست های کلان از جمله مشارکت و جلب رضایت شهروندان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود