19 خرداد 1396
شماره خبر: 179258

نظارت برنحوه خدمت رسانی، حاکی از تاکید مدیریت شهری برای تامین رفاه شهروندی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نظارت برنحوه خدمت رسانی، حاکی از تاکید مدیریت شهری برای تامین رفاه شهروندی است


قائم مقام شهردار کرج با اشاره به ضرورت نظارت مستمر بر ارائه خدمات شهری، تحقق این مهم را نشان از اراده مدیریت شهری بر تامین رفاه شهروندان دانست و گفت: کسب رضایتمندی شهروندان اصلی ترین اولویت مدیریت شهری در انجام اقدامات خدماتی است.
مصطفی رضاحسینی این مطلب را اعلام کرد و افزود: مدیریت شهری وظایف گسترده ای را در اختیار دارد که تامین رفاه شهروندان به عنوان مهم ترین وظیفه در راس اقدامات این نهاد خدمت رسان قرار گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه فراهم آوردن امکانات متناسب با افزایش جمعیت امری ضروری است، گفت: نظارت بر ارائه اقدامات خدماتی و تبیین برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از شاخصه های تحقق این امر می باشد. قائم مقام شهردار کرج، ارائه خدمات عمرانی، فضای سبز، زیباسازی شهری، مدیریت پسماند، حمل و نقل شهری، فرهنگی، ورزشی و ... را از جمله وظایف مهم مدیریت شهری برشمرد. رضاحسینی در ادامه ایجاد و ارائه راهکارهای خدماتی نوین با توجه به نیازهای روز را مهم دانست و بیان کرد: استفاده از تجارب کشورهای پیشرفته نیز می تواند کمک شایانی به موفقیت بیشتر مدیریت شهری در این زمینه داشته باشد. این مسئول در بخش پایانی سخنان خود از اهمیت کیفیت خدمات ارائه شده و ماندگاری طرح های خدماتی یاد کرد و با بیان اینکه این موضوع در رفاه شهروندان نقش بسزایی دارد، اظهار داشت: نظارت مستمر بر اقدامات، موجب ارتقاء سطح کیفی پروژه ها می شود که مدیریت شهری کرج در توجه به این امر، تا کنون فعال بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود