26 بهمن 1393
شماره خبر: 137645

منطقه 7 شهرداری کرج پیشرو در بهسازی و مناسب سازی معابر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

منطقه 7 شهرداری کرج پیشرو در بهسازی و مناسب سازی معابر


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج گفت: در طول دو ماه اخیر بیش از 9 هزار مترمربع جدولگذاری به منظور ساماندهی معابر سطح منطقه صورت گرفته است.
حسین شریف کاظمی عنوان کرد: به همت حوزه عمران منطقه در طول دو ماه گذشته، عملیات جدولگذاری معابر با تخصیص اعتباری بالغ بر بالغ بر 750 میلیون تومان اجرایی شده است. این مدیر افزود: هدف از اجراي اين عمليات ارتقاء سطح كيفي معابر و افزايش خدمات رساني به شهروندان می باشد که اجرای آن نقش بسزايي در بهسازي و زيباسازي منظر شهري دارد. وی با بيان اينكه عملیات جدولگذاری خيابان دوم و سوم فاز 2 به طول تقريبي 3 هزار متر انجام شده است، گفت: تراش و روكش آسفال اين خيابانها نيز به اتمام رسید.
این مسئول بیان کرد: همچنین حوزه عمران منطقه عملیات جدول گذاري ضلع غربي خيابان آزادي و خيابان سيزدهم تا فلكه اول را به طول تقريبي هزار و 400 متر به اتمام رسانده است. وی افزود: عملیات مذکور در خيابان هشتم و چهاردهم فاز 2 این منطقه به متراژ 2 هزار متر نیز اجرایی گردید. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در ادامه عملیات جدولگذاري ضلع جنوبي خيابان شهيد ميرزايي پرور، كوچه ميخك و معيني حدفاصل فلكه تا خيابان قائم (عج) و ضلع جنوب خيابان سيزدهم فاز 2 به طول تقريبي 2 هزار متر را بعنوان دیگر اقدامات حوزه عمران منطقه در دو ماه اخیر اعلام کرد. شریف کاظمی در پایان عنوان کرد: عملیات بهسازی و ساماندهی معابر منطقه 7 شهرداری کرج همچنان تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و با نظارت دقیق در راستای افزایش رفاه شهروندان و تسهیل در رفت و آمد آنها صورت می گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود