2 مرداد 1403
شماره خبر: 307960

مشتریان بانک سپه تا پایان شهریور ماه برای شرکت در مسابقه تصویر ماندگار فرصت دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو



چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب‌های قرض الحسنه پس انداز ریالی - ارزی بانک سپه به منظور ترویج و اشاعه سنت پسندیده قرض الحسنه با هدف بهره‌مندی از اجر معنوی و کمک به نیازمندان آغاز شد.
سپیدار نیوز- احسان فلاحت پیشه /جوایز قرعه کشی چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب‌های قرض الحسنه پس انداز ریالی - ارزی بانک سپه شامل ۲ هزار و ۵۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر است. علاقمندان می‌توانند با حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز به میزان ۱۰۰ هزار تومان و حساب‌های ارزی ۱۰۰ دلار یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه‌کشی شرکت کنند. هر ۵۰ هزار تومان در هر روز، دو امتیاز برای حساب‌های ریالی و هر ۵ دلار در هر روز دو امتیاز برای حساب‌های ارزی محاسبه می‌شود. هر حساب دارای موجودی بیشتر با مدت زمان طولانی‌تر، از شانس بالاتری در قرعه‌کشی برخوردار خواهد بود.
مدیر روابط عمومی سرپرستی شعب بانک سپه استان البرز طی مصاحبه ای با خبرنگار ما از برگزاری قرعه کشی حساب های قرض الحسنه این بانک تا پایان تابستان امسال خبر داد و گفت: در همین راستا مسابقه ای تحت عنوان «تصویر ماندگار» در محورهای عکاسی، نقاشی و داستان نویسی در حال برگزاری است. داود علیزاده با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مدیریت شعبه منطقه البرز بانک سپه با توجه به انجام قرعه کشی بزرگ حساب های قرض الحسنه مسابقه ای را تحت عنوان «تصویر ماندگار» در محورهای عکاسی، نقاشی و داستان نویسی ترتیب داده است که عموم مردم به ویژه مشتریان محترم بانک تا پایان شهریور ماه 1403 برای شرکت در آن فرصت دارند. وی گفت: در بخش مسابقه عکس، تصاویر ارسالی باید مرتبط با بانک یا خدمات آن مانند: «بهترین عکس از شعبه بانکِ شما» یا «خلاقانه ترین استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک موسوم به امید بانک» باشد، در بخش داستان نویسی نیز رویکردهایی همچون پس انداز یا سرمایه گذاری مانند «تجربه شما از پس انداز در بانک» یا «چطور با پس انداز به آرزوهایتان رسید؟» باید مورد توجه قرار گیرد. علیزاده اظهار کرد: در محور نقاشی نیز موضوعات باید مرتبط با بانک یا خدمات آن یا نقاشی از حسِ پس انداز باشد، شرکت کنندگان می توانند تا پایان شهریور ماه جاری آثار خود را جهت داوری در پیام رسان های بله و ایتا به شماره 09122045515 و یا به رایانامه Alborz@ebanksepah.ir ارسال کنند. وی درباره جشنواره قرعه کشی بزرگ حساب های قرض الحسنه بانک سپه نیز توضیح داد: چهل و چهارمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک سپه با 2500 عدد جایزه 250 میلیون تومانی و میلیاردها تومان جوایز دیگر برگزار می شود، همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی بانک و حمایت از اقشار آسیب پذیر در قالب وام های کم بهره، کمک هزینه تهیه جهیزیه و فرزندآوری و حمایت از تولید داخلی، این بانک اقدام به برگزاری مسابقه ای در قالب و موضوعات فوق نموده که به نفرات برتر جوائز و هدایای ارزنده ای اعطاء می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود