5 مهر 1403
شماره خبر: 311174

تفاهم نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و شورای اسلامی استان البرز منعقد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



نظر به اهمیت هم افزایی فرابخشی بین دستگاه ها و در راستای ارتقاء سطح همکاری های علمی – پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با نهاد ها و سازمان های دولتی و غیر انتفاعی کشور تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و شورای اسلامی استان البرز با حضور دکتر حسین کلانتری خلیل آباد و آقای علیرضا قره حسنلو منعقد گردید .
تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و شورای اسلامی استان البرز به امضا دکتر حسین کلانتری خلیل آباد و آقای علیرضا قره حسنلو رسید.
همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت های فیما بین در حوزه های آموزشی ، پژوهشی، فرهنگی ، کارآفرینی و استفاده بهینه از ظرفیت های نیروی انسانی متخصص و امکانات و توانایی های دو مجموعه موضوع اصلی این تفاهم نامه بود.بهره گیری از ظرفیت ها، امکانات و توانمندی طرفین تفاهم نامه، مشارکت طراحی و اجرای سمینارها ،کارگاه ها و دوره های آموزشی مهارتی کوتاه مدت در زمینه های مختلف تخصصی مدیریت شهری و روستایی، هوش مصنوعی، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر و... به منظور ارتقاء توان علمی اعضا شورای اسلامی استان، تعامل و همفکری در زمینه حل مشکلات و چالش های مدیریت شهری و روستایی، برگزاری سلسله سخنرانی، سمینارها و همایش های مشترک ، انجام پروژه ها و طرح تحقیقاتی و ارائه مقالات مشترک علمی و برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت جهت پرسنل طرفین در قالب کارگاه های آموزشی و پژوهشی از جمله اهداف مد نظر در این تفاهم نامه بود. در پایان جلسه طرفین با امضاء تفاهم نامه بر همکاری های علمی ، آموزشی و پژوهشی و استفاده از امکانات و توان دو مجموعه در پیشبرد اهداف دو مجموعه تاکید نمودند.
روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود