11 اردیبهشت 1400
شماره خبر: 253080

پیام مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

پیام مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر


دکتر حمیدرضا عقاب نشین رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با ارسال پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است :
بسمه تعالی
دين اسلام به عنوان ارائه گر عالي ترين تصوير سازندگي و تحول، قداست كار و مجاهدت را تا مرتبه اعلاي شهادت و جهاد در راه خدا اعتلا بخشيده است. در چنين فرهنگ مقدسي كار و تلاش، تنبلي و دل مردگي را از انسان دور كرده و حركت و شور و نشاط فردي و جمعي در جامعه مي آفريند. در اين فرهنگ متعالي رمز پيشرفت و توسعه پايدار و تامين سلامت فكري و پويايي جامعه در گرو بها دادن به كار و تلاش و بكار گيري استعدادها و انديشه هاي خلاق و سرشار از نبوغ نهفته در سرمايه هاي انساني ساعي و كارآمد بوده و كارگر به عنوان قشر شريف و نيروي محركه چرخه اقتصاد كشور، نقش آفريني مي كند.
روز جهاني كار و كارگر فرصت مغتنمي براي تكريم و نكو داشت مقام رفيع كار و مجاهدت و قدرداني شايسته از خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي است.
ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادي كشور ، فرا رسيدن روز كارگر را به جامعه كارگري زحمتكش استان البرز كه با خلاقيت و تلاش شبانه روزي خود زمينه توسعه و آباداني همه جانبه استان البرز را فراهم مي نمايند تبريك گفته و با آرزوي توفيق و سربلندي همه اين عزيزان، اميدوارم در سال « تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها » ، با حرکت جهادگونه این قشر عظیم و با خلاقیت و نوآوری شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی و استان البرز باشیم.
حمید رضا عقاب نشبن
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود