پاسخ رئیس بیمارستان کمالی به کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان "گران فروشی بوفه بیمارستان
سپیدارآنلاین: گروه تنور داغ
دکتر مریم هاشم نژاد، رئیس بیمارستان کمالی توضیح داد: با هدف رفاه حال بیماران و مراجعان، بوفه بیمارستان با واگذاری به بخش خصوصی در این مرکز آغاز به کار کرد که باعث شد برخی از کسبه اطراف بیمارستان از این اتفاق ناراحت ونارضایتی داشته باشند و این ناراحتی خود را مستقیما بروز دادند.
وی ادامه داد: تاکنون شکایتی از گران فروشی بوفه اعلام نشده بود ولی به محض دریافت اولین شکایت در قالب کلیپ پخش شده بررسی های لازم انجام شد ، طبق مقررات می بایست فروش هر گونه کالا طبق قیمت چاپ شده برروی بسته بندی انجام شود که در بوفه بیمارستان 99 درصد از اقلام دارای برچسب قیمت مصرف کننده می باشد و یک درصد مابقی نیز برچسب قیمت توسط فروشنده را دارد و مراتب قانونی جهت جلوگیری از هر گونه اهمال کاری توسط متصدیان بوفه و پاسخگویی به مسائل گرانفروشی و تعزیزاتی نیز به مستاجر تاکید شده است .دکتر هاشم نژاد تاکید کرد: این بیمارستان نسبت به هر گونه گران فروشی بوفه بیمارستان حساس بوده و این امر می تواند توسط مراجع قانونی ذی صلاح از جمله اداره تعزیزات پیگیری و بررسی شود تا خدای نکرده حقی از شهروندان و بیماران ضایع نشود.