17 دی 1394
شماره خبر: 156065

رئیس جمهوری به زیاده خواهی آمریکا قاطعانه پاسخ می دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رئیس جمهوری به زیاده خواهی آمریکا قاطعانه پاسخ می دهد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز گفت: رئیس جمهوری به زیاده خواهی آمریکا پاسخ قاطعانه و مناسب می دهد.
عباداله کامکار در نشست هم اندیشی استاندار البرز با نخبگان و مخترعان استان، افزود: تیم مذاکره کننده خوب عمل کرد و حقانیت ما را به جهانیان به اثبات رساند و برجام هم که برخی نگران بودند، قبول شد.
وی ادامه داد: امروز سکاندار ما مقام معظم رهبری است که همه باید دست دردست هم کشور را درمسیر توسعه قرار دهیم. کامکار گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور بحث مهم تولید و صنعت دراستان البرز نیز مورد توجه قرار گرفته و دراین محور کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است. وی اضافه کرد: این کارگروه با هدف حمایت هرچه بیشتر ازتولید و صادرات نفتی فعالیت خود را آغاز کرده و نیاز به همکاری نخبگان عرصه مهندسی و فنی بیش از پیش دراین زمینه احساس می شود. کامکار ادامه داد: اکنون جذب سرمایه گذار به دلیل تاکید دولت بر توجه به بخش خصوصی در اولویت قرار گرفته است.
وی ایجاد شهرک آی تی، صنایع تک و حفظ کرج از نظر زیست محیطی را مهمترین اقدامات درحال انجام برشمرد و گفت: امروز صنعت البرز بیشتراز گذشته نیاز به همفکری نخبگان دارد و باتوجه به شرایط پسا تحریم توجه به این موضوع ضروری است. کامکارخاطرنشان کرد: درشرایط پساتحریم گروه های سرمایه گذاری داخلی و خارجی به البرز می آیند بنابراین از این فرصت باید بهره ببریم. رئیس بنیاد نخبگان استان البرز نیز دراین نشست گفت: از هر هفت هزار و 500 نفر جمعیت استان یک نفر نخبه بوده و برخی نیز از مخترعان ملی و بین المللی هستند . جعفرجهان پناه افزود: بنیاد نخبگان درالبرز درسال 90 تشکیل شد و برخی از اعضای این بنیاد نفرات اول تا سوم جهان در رشته های مختلف هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود