22 دی 1399
شماره خبر: 248035

تعداد 230 عنوان کتاب از ناشران و نویسندگان البرز خریداری گردید

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تعداد 230 عنوان کتاب از ناشران و نویسندگان البرز خریداری گردید


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: تعداد 230 عنوان کتاب از ناشران و نویسندگان البرز با موضوعات مختلف دفاع مقدس، ارزش های دینی، نماز، حجاب و عفاف، سیره زندگانی ائمه اطهار، سبک زندگی و خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خشونت، شعر و ادبیات، علمی و فضای مجازی و... خریداری شد.

ناصر مقدم ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای تفاهم نامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهت حمایت از ناشران و نویسندگان استان جلسه کمیته خرید کتاب برگزار گردید و کتابهای درخواست شده برای خرید از سوی 35 ناشر و 86 مولف استان بررسی شد و تصمیمات لازم برای تعداد خرید از این آثار گرفته شد.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزافزود: درخرید کتاب از ناشران و نویسندگان موضوعات مختلفی با نگاه ویژه مورد توجه قرار گرفت.از جمله موضوعاتی که در کمیته خرید کتاب به آنها پرداخته شد می توان به موضوعات ذیل اشاره کرد.
توجه ویژه به کتاب های نماز

با توجه به رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برای ترویج و توسعه فرهنگی نماز، کتاب های مکنت یافتگان (ویژه مدیران و مسئولان نظام در اقامه نماز دستگاه های اجرایی) و کتاب مروری نظام مند در حوزه نماز کشور با رویکرد فرا تحلیلی تالیف محمد علی موظف رستمی متعلق به انتشارات پرهیب با هدف توزیع در دستگاه های اجرایی و توسعه فرهنگ در نماز در ادارات و... ویژه خریداری شد.
توجه ویژه به حوزه حجاب و عفاف

با عنایت به لزوم فرهنگ سازی حجاب و عفاف کتاب حجاب از منظر اسلام تالیف خانم راضیه ندرلو متعلق به انتشارات آوای آرامش ویژه خریداری شد.
توجه به مقوله پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خشونت

نظر به لزوم توجه به مقوله پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خشونت کتاب های جویندگان مرگ تالیف محمد مجد متعلق به انتشارات آوای آرامش و خشونت در فضای مجازی تالیف سارا مهدوی متعلق به انتشارات پابریک تاثیر روابط والدین بر رفتارهای پرخطر فرزندان و نوجوانان تالیف سوسن محمدزاده اصل متعلق به انتشارات پژواک مانا و... ویژه خریداری شد.
توجه به موضوع ارزش های دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی

با توجه به لزوم فرهنگ سازی در زمینه زندگی سبک زندگی کتاب های چگونه شاد زیستن تالیف صغری حکیم پور؛ چگونه حماقت های خود را کاهش دهیم تالیف محمد علی بردبار متعلق به انتشارات ملومه؛ عشق به چهارده معصوم تالیف محمد شیردل؛ نگاهی به زندگی ائمه اطهار تالیف فضل الله نیک فلاح متعلق به انتشارات ملومه؛ غیبت، ظهور و حکومت امام مهدی (عج) تالیف سیده محبوبه سدیدی متغلق به انتشارات اندیشه فاطمی و... ویژه خریداری شد. گفتنی است در جلسه کمیته خرید کتاب مجموعا تعداد 15400 جلد کتاب به مبلغ 600 میلیون ریال از ناشران و نویسندگان استان خریداری گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود