25 آذر 1399
شماره خبر: 246561

بیست و ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بیست و ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز برگزار شد


فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز: برگزاری مراسم شب یلدای مجازی احترام به سلامت جامعه است. در صورت عدم رعایت باید منتظر افزایش تعداد بیماران باشیم.

نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رئیس شورای اطلاع رسانی استان، ضمن تسلیت و تهنیت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان گفت: مراسم سالروز شهادت سردار دلها و اربعین شهید فخری زاده درخور مقام و منزلت این عزیزان باید باشد و با توجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل ها، تمامی دستگاه های فرهنگی استان برنامه هایشان را به صورت مجازی برگزار نمایند.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه با بیان اینکه کارشناسان حوزه سلامت تاکید می کنند 50% کسانی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند، در دورهمی های خانوادگی دچار بیماری شده اند. از مردم فهیم استان خواست تا در شب یلدا از دورهمی پرهیز کنند تا سلامت خود و عزیزانشان به خطر نیفتد و زحمات و مجاهدت کادر درمان به هدر نرود. ایشان افزود: برگزاری مراسم شب یلدای مجازی احترام به سلامت جامعه است. درصورت عدم رعایت باید منتظر افزایش تعداد بیماران باشیم. در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در خصوص برنامه های دهه بصیرت بیان کرد با توجه به قرار گرفتن مناسبت های مختلف در دیماه از جمله: شهادت حضرت زهرا (س)، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده، قیام خونین مردم قم و ... امسال بعنوان دهه بصیرت، میثاق با ولایت نامگذاری و هر روز با عنوان خاص مزین گردید و با توجه به تقویم از 9 تا 19 دیماه برنامه هایی تدارک دیده شده است.
ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و دبیر شورای اطلاع رسانی استان نیز در بیست و ششمین نشست این شورا، ضمن تاکید از پرهیز خانواده ها از دورهمی های شب یلدا عنوان کرد: موفقیت های اخیر منوط به استمرار و جدیت همکاری ارزشمند مردم و مسئولین است و برای جلوگیری از موج چهارم، رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی و ماندن در خانه تنها راه مقابله است. ایشان در ادامه اظهار داشت: معاونت فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، یادواره قدم ها و قلم ها را به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دکتر فخری زاده در دست اقدام دارد.در خاتمه این نشست، کردی سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز از روند شهرستان شدن چهارباغ و اقدامات صورت گرفته ظرف مدت 17 ماه خبر داد و به مردم چهارباغ تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که شهرستان شدن چهارباغ سبب پیشرفت و توسعه روزافزون این شهرستان گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود