کاهش چشمگیر تماسهای دریافتی مرکز ۱۲۲ ارتباط با مشتریان آبفا البرز
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش قابلتوجه تماسهای دریافتی مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت خبر داد.
حمیدرضا نامداری با اعلام این خبر بیان کرد: مقایسه آمار تماسهای ثبتشده در بازه زمانی ۲۳ تا ۳۱ تیرماه با بازه ۱۱ تا ۱۵ مردادماه سال ۱۴۰۴ نشان میدهد که مجموع تماسهای ثبتشده با کاهش ۴۲ درصدی و تماسهای مرتبط با قطعی و افت فشار آب با کاهش ۵۹ درصدی مواجه بوده است.وی با اشاره به ثبت ۵۲ هزار و ۸۹۸ تماس در بازه تیرماه و ۳۰ هزار و ۹۳۳ تماس در بازه مردادماه، افزود: تماسهای مربوط به قطعی و افت فشار آب نیز از ۴۵ هزار و ۳۵ تماس به ۱۸ هزار و ۸۲۸ تماس رسیده که بیانگر بهبود وضعیت خدماترسانی و کاهش مشکلات در شبکه آبرسانی استان است.
مدیرعامل آبفا البرز تأکید کرد: این کاهش آمار تماسها، نتیجه اقدامات موثر در کاهش خاموشی چاه ها و نوسانات زیاد برق ، بهبود زیرساختها، مدیریت مصرف ، همیاری مردم و مسئولین بوده و امیدواریم با ادامه این روند، رضایتمندی مشترکان بیش از پیش افزایش یابد.