پاسخگویی ۷۴ درصدی به پیام های شهروندی سامانه ۱۳۷
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
مدیر پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس میزان رسیدگی به مطالبات شهروندان در سامانه ۱۳۷ در فروردین ماه امسال را ۷۴ درصد اعلام کرد.
عبدالرضا معظمی گودرزی با بیان اینکه رسیدگی به پیام های ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ در اولویت است؛ اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته ۵۰۵ پیام از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس ثبت شده که ۷۴ درصد از این پیام ها و درخواستهای شهروندی مورد رسیدگی قرار گرفته است.وی افزود: در فروردین ماه امسال مدیریت پسماند شهرداری فردیس به ۹۰ درصد از درخواستهای مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ رسیدگی کرده و بالاترین رتبه در پاسخگویی را به خود اختصاص داده است.معظمی گودرزی اضافه کرد: در طول یک ماه گذشته ۲۲۱ مورد از پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ مربوط به منطقه یک شهرداری فردیس بوده که به ۸۳ درصد از این پیام ها رسیدگی شدهاست. همچنین از سوی شهروندان در حوزه مدیریتی منطقه ۲ شهرداری فردیس ۲۳۳ پیام در سامانه به ثبت رسیده و میزان رسیدگی به این پیام ها ۶۷ درصد بوده است.وی اضافه کرد: بیشترین درخواست های شهروندی در دو منطقه شهرداری فردیس در حوزه خدمات شهری بوده که به بیش از ۸۴ درصد از این درخواست ها رسیدگی شده است.