رفع مشكلات مطرح شده درسامانه 137
سپیدارآنلاین: گروه شهری
معاون خدمات شهر منطقه 8 شهرداری کرج از رفع مشکلات مطرح شده در سامانه 137 و پاسخگویی به درخواستهای شهروندان در منطقه خبر داد.
عزیزی رسیدگی فوری و کسب رضایت شهروندی را اولویت اصلی شهرداری منطقه در پاسخگویی به پیام های شهروندان در سامانه 137 دانست و لزوم توجه هرچه بیشتر به خواسته های شهروندان را از وظایف مهم برشمرد. این مسئول اعلام کرد: 9 پیام در فروردین ماه سال جاری به منطقه 8 ارجاع شد که موارد اعلام شده از طریق سامانه در کمترین زمان ممکن رفع مشکل شد. وی قطع درختان خشکیده، سقوط درخت و ایجاد سد معبر وانت و چرخی، درخواست نصب سطل زباله مکانیزه و سد معبر نخاله های ساختمانی را از موضوع پیام ها و خواسته های شهروندان در ابتدای سال جاری ذکر کرد. معاون خدمات شهر منطقه 8 شهرداری کرج، نصب تابلو نام کوچه، پاکسازی زمین خالی و نصب حفاظ ایمنی را از دیگر موارد درخواست شده نام برد و افزود: تمامی موارد مذکور در اسرع وقت رسیدگی و مرتفع شد. عزیزی در پایان اظهار داشت: سامانه 137 پل ارتباطی بسیار مناسبی بین شهروندان و شهرداری است که از طریق آن می توان دید بهتری نسبت به فعالیتهای خدماتی در سطح شهر داشت و شهری زیبا و پاک در خور شهروندان ایجاد کرد.