بیش از ۲۰۰ درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ منطقه ۷ ثبت و پاسخگویی شد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج؛ گفت: به منظور رسیدگی هر چه سریعتر به مشکلات شهروندان، این منطقه پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ را در دستور کار خود قرار داده است.
آرش یگانی اظهار کرد: طی نیمه ماه نخست سال جاری بیش از ۲۰۰ مورد درخواستهای مردمی درسامانه ۱۳۷ منطقه ۷ کرج ثبت و پاسخگویی شد.یگانی گفت: طی فرودین ماه سال جاری و در ایام تعطیلات، بیش از ۲۰۰ تماس با این سامانه ثبت شده که پس از ارجاع به مسئول مربوطه تاکنون به ۱۳۱ مورد در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی و مشکلات برطرف شدهاند.وی این میزان پیام دریافتی در بازه زمانی مذکور را نشان از شناخت و اعتماد مردم به سامانه ۱۳۷ شهرداری عنوان کرد و گفت: عمده موضوعات مطرح شده در تماس با سامانه ۱۳۷ مربوط به واحد خدمات شهری عمران، کنترل نظارت، فضای سبز و... است که شهروندان این منطقه از طریق سامانه ارتباط مردم با شهرداری در میان گذاشتهاند.یگانی در پایان از اعتماد مردم به خادمین خود در شهرداری قدردانی کرد و گفت: شهروندان میتوانند انتقادات و پیشنهادات خود در حوزهای خدمات شهری حملونقل و ترافیک، فرهنگی و اجتماعی، زیباسازی، شهرسازی، معماری و عمرانی را با تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند.این مسئول؛ سامانه ۱۳۷ را پل ارتباطی مهم و فراگیری میان مردم و شهرداری خواند که با توجه به حیاتی بودن حل مشکلات شهری پیامهای این سامانه بصورت روزانه و مستمر پیگیری و پاسخ داده میشود.