13 دی 1402
شماره خبر: 298579

حضور سردار "نوری نژاد" در ستاد فرماندهی پلیس البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



فرمانده قرارگاه مقابله با سرقت فراجا به منظور شرکت در جلسه اجراي طرح کنترل هوشمند سارقان سابقه دار و ديدار با مسئولان انتظامي استان، به البرز سفر کرد.
سردار "محمدعلي نوري نژاد" به همراه هيئتي به منظور شرکت در در جلسه اجراي طرح کنترل هوشمند سارقان سابقه دار فرماندهي انتظامي استان البرز وارد ستاد پليس البرز شد.
سردار "حميد هداوند" فرمانده انتظامي استان البرز در اين جلسه ضمن ارائه آمار و عملکرد پليس استان در حوزه مبارزه با سرقت، گفت: ما در استان البرز سعي کرديم با تقويت يگان‌هاي عملياتي و اجرايي از نظر نيرو و تقويت پليس استان به تجهيزات هوشمند و همچنين مسئول سازي نهادهاي دولتي و مردمي، عرصه را براي جولان سارقان و مالخران تنگ کنيم.
وي با اشاره به اجراي چندين مرحله طرح‌هاي مبارزه با سرقت در سطح استان، بيان داشت: برخورد توامان پليس البرز با سارقان و مالخران، اين استان را براي فعاليت سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار پرخطر کرده است. اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به افزايش کشفيات پليس در حوزه سرقت، گفت: اين اقدامات باعث شده سارقان به اين باور برسند، در صورت ارتکاب سرقت، بدن شک توسط پليس دستگير خواهند شد. در ادامه جلسه سردار نوري نژاد از اقدامات صورت گرفته توسط فرماندهي انتظامي استان البرز در حوزه مبارزه با سرقت تقدير کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود