مراجعات شرکت برق البرز نصف شد
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز گفت: خدمات غیرحضوری، مراجعات شرکت توزیع برق البرز را پنجاه درصد کاهش داده است.
رضا عباس زاده، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز با بیان این که خدمات غیرحضوری، مراجعات شرکت توزیع برق البرز را پنجاه درصد کاهش داده است، گفت: یکی از روش های ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی، استفاده از اپلیکیشن برق من است که لینک دانلود آن به همراه قبض برق برای مشترکان پیامک شده است.او افزود: شهروندان همچنین می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی برق از خدمات غیرحضوری ما بهره مند شوند و درخواست های خود را ثبت کنند.مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز گفت: شهروندان می توانند بخشی از امور مربوط به شرکت توزیع برق را نیز از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۵۲۱ انجام دهند.
منبع باشگاه خبرنگاران