3 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6517

کارناوال شادی در خیابان‌های کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

کارناوال شادی در خیابان‌های کرج

به دنبال پیروزی پر گل سایپای البرز برابر پرسپولیس تهران، تعدادی از هواداران فوتبال در کرج کارناوال شادی به راه انداختند.
دیدار حساس تیم‌های فوتبال سایپای البرز و پرسپولیس تهران از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این دیدار شاگردان مجتبی تقوی با بازی تهاجمی و زیبای خود موفق شدند که حریف را با 4 گل به زانو درآورند. کسب این پیروزی مهم منجر شد که سایپا در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال 5 رتبه سعود کرده و در رده هفتم جدول قرار گیرد.
* شادی جوانان کرجی پس از پیروزی سایپای البرز
پس از پایان این دیدار که منجر به شکست سنگین پرسپولیس تهران شد، برخی از جوانان و فوتبال‌ دوستان کرجی با حضور در خیابان‌ها به شادی پرداختند. هم‌اکنون تعدادی از خودروهای این جوانان در خیابان‌های اصلی شهر از جمله منطقه عظیمه و بام کرج در حال تردد بوده که سرنشینان آن با بوق‌ زدن‌و بر افراشتن پرچم‌های نارنجی رنگ شادی خود را به نمایش گذاشته‌اند. بر‌اساس این گزارش، نیروی انتظامی در محل حضور داشته و شادی جوانان را کنترل می‌کند. از سوی دیگر جوانان فوتبال ‌دوست و هوادار سایپای البرز رفتار غیر اخلاقی تا این لحظه نداشته‌ و مردم نیز برخی اوقات با آنها همراهی می‌کنند. لازم به توضیح است، شادی جوانان پس از پیروزی‌های حساس تیم‌های فوتبال در کشور و همچنین شهرستان کرج در گذشته نیز مشاهده شده است. از جمله آن که پس از پیروزی‌های مهم سایپا بارها جوانان کرجی در خیابان‌ها به شادی پرداخته‌اند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود