2 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6471

پرسپولیس خسته و پر حاشیه‌ است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

پرسپولیس خسته و پر حاشیه‌ است

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: پرسپولیس شرایط بحرانی را تجربه کرده و بازیکنان این تیم خسته و درگیر مسائل حاشیه‌ای هستند.
مهدی خیری اظهار داشت: بر اساس جدول و برنامه‌ریزی لیگ‌ برتر فوتبال امروز باید به مصاف یکی از دو تیم مطرح پایتخت برویم. وی تصریح کرد: بازیکنان سایپا برای حضور در این دیدار آماده هستند و تمام تلاش خود را برای کسب 3 امتیاز بازی به میدان می‌آورند. این بازیکن جوان فوتبال در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مهم‌ترین نقطه ضعف قرمزپوشان پایتخت چیست، گفت: این تیم طی فصل جاری درگیر مسائل حاشیه‌ای بسیاری بوده و همین امر اثر منفی زیادی بر عملکرد آنها گذاشته است. خیری با بیان اینکه پرسپولیس تهران با وجود مسائل حاشیه‌ای فوق درگیر رقابت‌های جام باشگاه آسیا نیز هست، گفت: حضور در این رقابت‌های سنگین و حساس بازیکنان پرسپولیس را خسته کرده و به نظر من خستگی و حاشیه‌‌های بسیار 2 نقطه ضعف اصلی آنها است.
* در برابر شاگردان دنیزلی غفلت نمی‌کنیم
وی تاکید کرد: با وجود این ما نباید در برابر حریف خود غفلتی داشته باشیم، چرا که پرسپولیس از بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای سود می‌برد که از یک فرصت اندک نیز گل می‌سازند. هافبک نارنجی‌پوشان کرجی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ما باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف حریف برویم و شاگردان دنیزلی از امتیاز میزبانی و حضور ده‌ها هزار تماشاگر نیز سود می‌برند. خیری در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه سایپای البرز امروز با چه شیوه‌ای به میدان می‌رود،‌ گفت: در طول هفته گذشته بر روی تاکتیک‌های تهاجمی کار کرده و تمریناتی که داشتیم در این زمینه بوده است. وی افزود: بنابراین به احتمال بسیار زیاد کادر فنی سایپا امروز بازیکنان خود را برای یک بازی هجومی به میدان می‌فرستند.
* کسب پیروزی در تهران مشکل نیست
خیری خاطرنشان کرد: اگر چه رویارویی با استقلال و پرسپولیس برای تیم‌های شهرستانی آسان نیست، اما ما امروز دست و پا بسته نبوده و معتقدم که رسیدن به 3 امتیاز دور از دسترس ما نخواهد بود. وی تاکید کرد: سایپا پیش از این بارها استقلال و پرسپولیس را در تهران شکست داده و امروز نیز تحقق این هدف چندان مشکل به نظر نمی‌رسد. خیری در پایان اظهار امیدواری کرد که دیدار تیم‌های سایپای البرز و پرسپولیس تهران جذاب و تماشاگرپسند بوده و در نهایت تماشاگران با رضایت از ورزشگاه خارج شوند. لازم به توضیح است، دیدار این دو تیم در چارچوب هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ ‌برتر فوتبال کشورمان عصر امروز شنبه دوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. هم اکنون دو تیم پرسپولیس تهران و سایپای البرز رده‌های هشتم و دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ را به خود اختصاص داده‌اند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود