13 اسفند 1390
شماره خبر: 5408

هاكی باز استان البرز به اردوی تیم ملی امید دعوت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

هاكی باز استان البرز به اردوی تیم ملی امید دعوت شد

' سجاد اصغری ' هاكی باز استان البرز برای شركت در رقابتهای جام ملت های آسیا، به اردوی تیم ملی امید ( زیر 21 سال ) دعوت شد.
مسوول روابط عمومی هیات هاكی استان البرز گفت: حضور این ورزشكار كه از پدیده های هاكی استان محسوب می شود، بیانگر توانمندی این رشته ورزشی در البرز است. 'مجید شاطری ' افزود: اصغری 20 ساله 10 سال در این رشته ورزشی فعالیت دارد و چند سال نیز عضو تیم ملی نوجوانان بود. وی اظهار داشت: این ورزشكار در سال 86 مقام دوم تیمی در مسابقات كشوری را كه در كرج برگزار شد،به خود اختصاص داد. شاطری اضافه كرد: اردوی آمادگی تیم ملی امید هفدهم اسفند ماه جاری در شهر گچساران از استان كهكیلویه و بویراحمد برگزار می شود. وی گفت: در رقابتهای جام ملت های آسیا كه هجدهم اردیبهشت ماه سال آینده در كشور مالزی برگزار می شود، انتظار است این هاكی باز البرزی در قالب تیم ملی رتبه خوبی را برای كشور و استان البرز به ارمغان بیاورد. وی افزود: در این اردو آمادگی 26 هاكی باز شركت دارند كه پس از گذراندن دوره آموزشی و تمرینات ، 18 نفر آنان انتخاب خواهند شد. شاطری اضافه كرد: در این اردوی آمادگی اسفندیار صفایی ، علی دهخدا و ابوالفضل یوسفی به ترتیب به عنوان سرمربی ، مربی و مربی بدنساز تیم ملی هاكی امید كشور را هدایت می كنند.
اكنون در استان البرز 60 هاكی باز ساماندهی شده اند كه 20 نفر آنان را بانوان تشكیل می دهند كه در سالن های مجموعه ورزشی شهید كیانپور، استقلال و پارك چمران كرج به آموزش و تمرین مشغولند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود