27 آذر 1390
شماره خبر: 3028

ششمین دوره مسابقات لیگ هاكی كشور در كرج برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ششمین دوره مسابقات لیگ هاكی كشور در كرج برگزار می شود

ششمین دوره مسابقات لیگ هاكی كشور گروه سنی بزرگسالان از هفتم دیماه سال جاری به مدت سه روز در سالن مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی كرج برگزار می شود.
مربی تیم هاكی استان البرز گفت : برگزاری این رقابتها با شركت تیمهایی از استانهای همدان ، سمنان ، چهار محال و بختیاری و البرز در كرج بیانگر توانمندی و داشتن امكانات ورزشی این رشته در استان البرز است.
' محمد شریفی خواه ' افزود: با توجه به دیدارهای تداركاتی كه قبل از این تیم هاكی البرز با تیم ملی و آذربایجان غربی داشته و انجام برنامه های منسجم و اصولی آموزشی و تمرینات مستمر، انتظار است در این رقابتها رتبه خوبی را نصیب استان البرز كنیم. وی بیان داشت: محل اسكان و پذیرایی بازیكنان مهمان در دانشكده كشاورزی و منابع طبیعی مستقر در كرج در نظر گرفته شده است. وی افزود: تیم هاكی استان البرز با توجه به برنامه ریزی های خوب در دست انجام و دیدارهای تداركاتی یاد شده اكنون یك پدیده در سطح استان و كشور محسوب می شود. شریفی خواه، شناسایی استعدادها، انتخاب نفرات برتر برای تیم های ملی رده های سنی مختلف و توسعه و رونق این رشته ورزشی را از هدفهای برگزاری این مسابقات لیگ ذكر كرد. وی یادآورشد: در پنجمین دوره مسابقات لیگ هاكی كشور تیم های كهگیلویه و بویراحمد ( گچساران ) و سمنان به ترتیب رتبه های اول و دوم را كسب كردند. شریفی خواه گفت: هاكی به عنوان ورزش ملی ایران در المپیك ثبت شده و از سال 1351 فعالیت رسمی خود را در كشور آغاز و اولین حضور خود در بازیهای آسیایی را سال 1353در مجموعه ورزشی آزادی تهران تجربه كرد. اكنون در استان البرز 60 هاكی باز ساماندهی شده اند كه 20 نفر آنان را بانوان تشكیل می دهند كه در سالن های مجموعه ورزشی شهید كیانپور، استقلال و پارك چمران كرج به آموزش و تمرین مشغولند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود