30 آذر 1390
شماره خبر: 3117

بانوان تكواندوكار جوان و بزرگسال البرز در رقابتهای كشوری درخشیدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بانوان تكواندوكار جوان و بزرگسال البرز در رقابتهای كشوری درخشیدند

بانوان تكواندوكار استان البرز در گروه سنی جوانان و بزرگسالان در رقابتهای آزاد كشوری انتخابی تیم ملی كه به تازگی در خانه تكواندو تهران برگزار شد با كسب یك طلا ، سه نقره و پنج برنز درخشیدند.
نایب رییس هیات تكواندو استان البرز گفت: سیده محدثه موسوی، فرزانه صاحبی، فاطمه رضائیان، فاطمه حیدری و صدیقه كرد منجیری به ترتیب در وزن های دوم ، پنچم ، ششم ، هفتم و مدال برنز و سمیه مصطفایی، نیلوفر شمس، مریم سهرابی به ترتیب در وزن های اول، پنجم و هفتم مدال نقره و شكوفه كریمی در وزن ششم مدال طلا را از استان البرز به خود اختصاص دادند. ' زهرا افتخاری ' افزود: این موفقیت حاصل تلاش مربیان و دست اندركاران ورزش تكواندو استان البرز است كه توانستند با برنامه ریزی های خوب آموزشی و تمرینات مستمر به این مهم برسند. ‌وی یادآورشد: در این رقابتها كه حدود 213 تكواندوكار استانهای مختلف شركت داشتند ، 56 نفر آنان از استان البرز بودند. وی بیان داشت: مرجان نریمانی مسوول برگزاری این رقابتها ، افسانه معین شیرازی و زهرا خوانساری و مجیدی وش كه این رقابتها را قضاوت كردند و مهرو كمرانی مسوول كمیته فنی همه از استان البرز بودند.
استان البرز اكنون با بیش از 15 هزار تكواندو كار كه نیمی از آنان را بانوان تشكیل می دهند ، از قطب های تكواندو كشور محسوب می شود. این استان دارای 180 داور تكواندوكار است كه 70 نفر آنان را بانوان تشكیل می دهند و چهار داور بخش آقایان و یك نفر در بخش بانوان دارای رتبه بین المللی هستند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود