9 بهمن 1390
شماره خبر: 4485

بانوان تكواندوكار البرز در لیگ پومسه كشور بر صدر جدول تكیه زدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بانوان تكواندوكار البرز در لیگ پومسه كشور بر صدر جدول تكیه زدند

بانوان تكواندوكار استان البرز در هفته چهارم، پنچم و ششم دور برگشت چهارمین دوره مسابقه های لیگ پومسه كشور كه به تازگی در تهران برگزار شد ،‌ بر صدر جدول تكیه زدند.
دبیر هیات تكواندوی استان البرز اظهار داشت: بانوان تكواندو كار رده سنی زیر 14 سال خانم ها طراوت باقرپور و یگانه شیری به ترتیب رتبه سوم و سوم مشترك ، در رده 14 تا 18 سال نگین گیل سمائی و محدثه منتظری به ترتیب مقام اول و مشترك سوم ، در رده سنی 19 تا 30 سال نسترن ملكی و نیلوفر آسیاچی اول و دوم و بهاره قادریان مشتركا سوم شدند.
' مهدی مباركی ' افزود: همچنین در گروه سنی 30 تا 40 سال ساناز خرمی پور اول ، در گروه سنی 41 تا 50 زهرا افتخاری و معصومه میربزرگی به ترتیب اول و سوم شدند و تیمی زیر 35 سال تیم های استان البرز الف و ب به ترتیب رتبه های اول و سوم را در این رقاتبها به خود اختصاص دادند. وی بیان داشت: در مجموع این دور از رقابتها تیم زنجان رتبه دوم را كسب كرد و رقابتهای لیگ تا پنجم اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
به گفته مباركی ، در این مسابقات معصومه مجیدی وش و میترا لطفی به عنوان داور و افسانه معین شیرازی به عنوان نماینده كمیته قضایی فدراسیون تكواندو از استان البرز حضور دارند.
وی بیان داشت : تیم پومسه تكواندو بانوان استان البرز در رقابتهای لیگ قهرمانی كشور یك دوره قهرمان و یك دوره نایب قهرمانی را نیز در كارنامه خود دارد.
مباركی: استان البرز اكنون با بیش از 15 هزار تكواندو كار كه نیمی از آنان را بانوان تشكیل می دهند ، از قطب های تكواندو كشور محسوب می شود. وی افزود: همچنین استان البرز دارای 24 ملی پوش و 180 مربی 153 داور تكواندو است كه 9 نفر از این داوران در بخش آقایان و چهار نفر در بخش بانوان دارای رتبه داوری بین المللی هستند.
فریبرز عسگری، وحید عبدالهی ، نرگس حسینی و مهرو كامرایی به ترتیب به عنوان سرمربی ، مربی تیم ملی نوجوانان ، مربی تیم ملی نوجوانان بانوان و مربی تیم ملی بزرگسالان بانوان همگی از استان البرز هستند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود