22 مهر 1391
شماره خبر: 13149

حمایت تماشاگران و مردم بهترین گزینه برای پیروزی مقابل کره است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

حمایت تماشاگران و مردم بهترین گزینه برای پیروزی مقابل کره است

سپیدار آنلاین: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: حمایت تماشاگران و مردم بهترین گزینه برای پیروزی تیم ملی مقابل کره است.
ابراهیم صادقی اظهار داشت: کارشناسان ورزشی برای پیروزی هر تیمی چند عامل مهم مطرح می‌کنند که یکی از آنها حمایت مردم و تماشاگران است. وی تصریح کرد: حضور هواداران در ورزشگاه و حمایت از تیم محبوب خود در طول مسابقه نقش بسیار مهمی در بالا بردن انگیزه و روحیه بازیکنان حاضر در میدان داشته و به همین دلیل امتیاز میزبانی به عنوان یکی از عوامل اصلی موفقیت تیم‌ها به شمار می‌آید. هافبک با تجربه نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی ایران برای پیروزی بر کره جنوبی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل نیاز به چه ابزاری دارد؟ گفت: ما از بازیکنان با تجربه و توانمندی در تیم ملی سود می‌بریم و کادر فنی خوبی نیز داریم.
تیم ملی فقط به حمایت نیاز دارد
صادقی افزود: البته ممکن است انتقادهایی به این تیم و عملکرد آن مطرح باشد، اما در شرایط فعلی هیچ انتقادی سازنده نخواهد بود و به جای موفقیت روحیه بازیکنان و کادر فنی را تخریب می‌کند. وی تاکید کرد: در حالی که چند روز به برگزاری دیدار حساس تیم ملی فوتبال کشورمان با کره جنوبی باقی نمانده است، بازیکنان و کادر فنی ایران تنها به حمایت مردم، مسئولان و به ویژه رسانه‌ها نیاز دارند. کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با اشاره به اظهارات بازیکنان و مربیان تیم‌های خارجی که به ایران آمده و در ورزشگاه آزادی با تیم ملی فوتبال کشورمان مسابقه داده‌اند، گفت: آنها همواره از حضور یک صد هزار تماشگر پرشور تعجب کرده و از این امر هراس دارند. صادقی ابراز داشت: در بازی برابر کره جنوبی نیز هواداران ما باید همین شیوه را انجام داده و با حضور گسترده خود حتی یک صندلی در آزادی نباید خالی باشد. وی گفت: ما باید استادیوم را برای تیم کره جنوبی به جهنمی بزرگ تبدیل کنیم و با تشویق بی‌وقفه بازیکنان، آنها را برای پیروزی در این مسابقه بزرگ و حساس حمایت کنیم. این بازیکن در پایان تاکید کرد: به طور قطع در این صورت می‌توانیم کره جنوبی را در تهران شکست داده و سه امتیاز با ارزش را به نام خود ثبت کنیم.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود