24 مهر 1391
شماره خبر: 13269

ایرانی‌ها برابر تیم‌های قدرتمند بهتر عمل می‌کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ایرانی‌ها برابر تیم‌های قدرتمند بهتر عمل می‌کنند

سپیدار آنلاین: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: همواره تیم‌های ورزشی کشورمان برابر تیم‌های قدرتمند عملکرد بهتری داشته‌اند و امیدواریم فردا برابر کره‌جنوبی نیز با پیروزی زمین را ترک کنیم.
مجید ایوبی اظهار داشت: بر اساس برنامه این هفته ما باید در سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل به مصاف کره‌ جنوبی برویم که طی یک دهه اخیر خود را به سطح اول فوتبال جهان نزدیک کرده است. وی تصریح کرد: از سوی دیگر در گروه تیم ملی که در ابتدا تصور می‌شود بسیار ساده است، اما نتایجی را شاهد بودیم کار را گره زده و اگر بازیکنان تیم ملی و کادر فنی ما غفلت کنند، ممکن است بخت حضور در جام جهانی را از دست بدهیم.
بازی با لبنان تمام شده، باید به فکر کره جنوبی باشیم
هافبک با تجربه نارنجی‌پوشان کرجی با اشاره به نتایج تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات تاکید کرد: دیدار با لبنان و نتیجه عجیب آن به پایان رسیده و همه چیز تمام شده است. ایوبی ادامه داد: ما باید به فکر بازی‌های بعدی به ویژه دیدار این هفته برابر کره جنوبی باشیم و از ابتدا نیز ایران و کره و بازی‌های این دو تیم، مهم‌ترین رقابت در گروه ما به شمار می‌آید. وی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی فوتبال ایران در چه شرایطی می‌تواند حریف پرقدرت خود را با شکست بدرقه کند؟‌ گفت: ما همیشه برابر تیم‌های قدرتمند بازی بهتری را ارائه کرده‌ایم و این ویژگی ورزش ایران و به ویژه فوتبال ما است. ایوبی بیان داشت: اگر به گذشته نیز نگاه کنیم، می‌بینیم که ما در یک دوره از مسابقات مقدماتی جام جهانی عربستان و ژاپن را شکست دادیم، اما به عنوان نمونه برابر قطر با مشکل روبه‌رو شدیم.
حمایت از تیم ملی در این شرایط تنها راه موفقیت ایران است
وی تاکید کرد: در حال حاضر بازیکنان ملی‌پوش تنها به روحیه و تشویق نیاز دارند و حمایت از این تیم تنها راه موفقیت ایران برابر کره جنوبی است. ایوبی در پایان اذعان داشت: ایران توانایی شکست دادن کره جنوبی در ورزشگاه آزادی را دارد، اما اگر از تیم ملی حمایت نکنیم، بازیکنان کشورمان برابر حریف با مشکل روبه‌رو می‌شوند، لذا روز سه‌شنبه باید همه به ورزشگاه آزادی برویم.





منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود