28 خرداد 1393
شماره خبر: 124229

یوزهای ایرانی مقابل آرژانتین هم می‌توانند حماسه‌ساز شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

یوزهای ایرانی مقابل آرژانتین هم می‌توانند حماسه‌ساز شوند


مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر بازیکنان تیم ملی دست از بازی احساسی بردارند، می‌توانند در مقابل آرژانتین هم موفق باشند.
علی اصغر مدیرروستا اظهار داشت: جام جهانی یکی از مهمترین رقابت‌های ورزشی در سطح جهان و به طور قطع مهمترین مسابقات فوتبال جهانی است و به همین دلیل همه تیم‌ها با تمام توان در این رقابت‌ها حضور می‌یابند. وی تصریح کرد: بنابراین تیم‌هایی در جام جهانی موفق می‌شوند که در بهترین شرایط قرار داشته و بتوانند از توانمندی‌های خود به بهترین شکل استفاده کنند. این پیشکسوت فوتبال افزود: از سوی دیگر فوتبال در دنیای امروز پیشرفت بسیاری داشته و دیگر مانند گذشته نیست که تیم‌ها با هم فاصله بسیاری داشته و بتوان نتیجه پایانی را به راحتی پیش‌بینی کرد. مدیرروستا با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه در نخستین بازی نماینده کشورمان در جام جهانی برزیل گفت: در این دیدار، جوانان ایرانی یک بازی هماهنگ و منظم را به نمایش گذاشته و از ابتدا هم معلوم بود که برای گل نخوردن به زمین آمده‌اند. وی ادامه داد: هدف اصلی تیم ملی در برابر نیجریه گل نخوردن و کسب تساوی بود و با ارائه یک بازی منطقی و منظم به هدف رسید. مدیرروستا در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان کشورمان در رقابت‌های فوق می‌توانند این موفقیت را در دیدارهای باقی‌ مانده تکرار کنند، گفت: هیچ بازی فوتبالی از پیش تعیین شده نیست و باید دید که بازیکنان ایرانی در برابر آرژانتین و بوسنی چگونه عمل می‌کنند.
وی تصریح کرد: به طور قطع فوتبال آرژانتین با نیجریه تفاوت داشته و این تفاوت در خلاقیت بازیکنان است، چرا که آرژانتینی‌ها بر خلاف حریف گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان، بازیکنانی دارند که می‌توانند از هیچ، گل بسازند. مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: با این حال اگر بتوانیم بازی هدفمند و با نظمی را ارائه بدهیم، در مقابل آرژانتین می‌توانیم موفقیت‌های خود را ادامه دهیم. مدیرروستا در پایان اظهار امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 برزیل با موفقیت به کار خود پایان دهد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود