24 خرداد 1391
شماره خبر: 7862

سه اخطار به وزرای بهداشت، مسکن و علوم ارائه شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سه اخطار به وزرای بهداشت، مسکن و علوم ارائه شده است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: سه اخطار به وزیر بهداشت، مسکن و علوم توسط نمایندگان استان البرز ارائه شده است.
محمد جواد کولیوند در جلسه شورای اداری شهرستان کرج که در سالن جلسات فرمانداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: تا کنون سه اخطار در حوزه بهداشت، مسکن و علوم توسط نمایندگان استان البرز به وزرا ارائه شده است که ضعف هایی در استان وجود دارد. وی گفت: دانشگاه پردیس کشاورزی با 105 قدمت خود را کرجی نمی داند، دانشگاه هنر خود را کشوری می داند، دانشگاه تربیت معلم خوارزمی شده است ولی هنوز تلکیفش معلوم نیست. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان بر اساس اصل قانون اساسی نماینده کل نظام جمهوری اسلامی هستند و وظیفه ما فقط مربوط به کرج نیست. وی با بیان اینکه این مسئولیت و فضا بطور قطع با اراده خدا و توسط مردم به ما رسیده است، اضافه کرد: 33 سال از انقلاب می گذرد شاید باید 12 سال پیش استان می شدیم ولی متاسفانه سایه تهران اجازه استان شدن را نداد ولی حرکت 15 سال پیش طی یک سال و نیم اخیر به خوبی اجرایی شده است و به بار نشسته است.
تمام مسئولان باید با وحدت و بدون تفرقه به فکر آبادی استان البرز باشند
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استان باید بدون هیچ گونه تفرقه ای و با وحدت 100 درصدی در کنار یکدیگر به فکر ساخت وآبادانی استان البرز باشند. وی با تاکید بر اینکه باید با هم به سمت یک هدف حرکت کنیم، افزود: این زمان به سرعت می گذرد موفق کسی است که بتواند به مردم خدمتی را انجام داده باشد.
زمان نباید باعث شود که کارها برای مسئولان استان البرز عادی شود
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: زمان نباید باعث شود که کارها برای مسئولان استان البرز عادی جلو کند بنابراین باید انگیزه ها تقویت شود. کولیوند افزود: باید توجه جدی به دستگاه های اداری و نوع خدمتی که به مردم ارائه می دهیم داشته باشیم، در سال آخر دولت دهم قرار داریم بنابراین مصوباتی در این سفرها شده و برخی از آنها اجرایی و برخی هنوز اجرایی نشده بنابراین باید پیگیر جدی این مصوبات باشیم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود