8 مهر 1403
شماره خبر: 311265

سید حسن نصرالله در راه انبیا، ائمه و اولیای صالح به شهادت رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با صدور پیامی، شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب اله را تبریک و تسلیت گفت.
غلامرضا درکتانیان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در پی شهادت عالم ربانی، سید حسن نصرالله، پیام تسلیتی صادرکرد.
دراین پیام آمده است:
بسم رب الشهدا والصدیقین
"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"
با قلبی اندوهناک و با رضایت کامل و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، مطلع شدیم، عالم ربانی و مجاهد مخلص از قهرمانان میادین جهاد و اعتلای کلام حق، سید مقاومت، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب اله و سردار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی به ساختمان‌های مسکونی در حارة حریک در ضاحیه جنوبی بیروت، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. راه مقاومت تا تحقق پیروزی یا شهادت ادامه خواهد داشت چرا که این پروژه در رویکرد مقاومانی که جان خود را نذر کردند، قوی‌تر، مهم‌تر و بزرگ‌تر از شخصیت‌ها و سران است و شهادت این عالم جلیل و مجاهد بزرگ، خسارتی جبران نشدنی است. زندگی و مسیر مملو از جانفشانی سید حسن نصرالله در راه آزادسازی قدس و مسجدالأقصی، مواضع شرافتمندانه وی در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه و پافشاری ایشان برای تداوم جبهه پشتیبانی از ملت فلسطین و مقاومت آن در نبرد طوفان الأقصی باعث افتخار و سربلندی است. او با وجود همه چالش‌های بزرگ به حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه ادامه داد تا اینکه به شهادت رسید. خون پاک این شهیدان بزرگوار و شهدای لبنان با خون کاروان شهدای نوار غزه و کرانه باختری آمیخته شده است، همانا خون این شهدا دامن دشمن صهیونیستی را خواهد گرفت.اینجانب مصیبت وارده را به بقیـة الله الاعظم (ارواحناله فدا)، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، همه امت اسلام و مقاومت لبنان، آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور این شهیدان گرانقدر، تبریک و تسلیت عرض می کنم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود