5 مهر 1403
شماره خبر: 311180

اجرای طرح نماد در استان البرز از اهمیت بالایی برخوردار است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به اینکه استان البرز دارای ۵۲۰ هزار دانش آموز است، اجرای طرح نماد از اهمیت بالایی برای این جامعه بزرگ برخوردار است.
مجتبی عبداللهی در شصتمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان که با موضوع بررسی روند اجرای طرح نماد، روز پنجشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: جایگاه آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است که در استان البرز در ابعاد مختلف به صورت ویژه و تخصصی مورد توجه قرار دارد.وی ادامه داد: طرح نماد "نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان" مسائل اجتماعی و مراقبتی را با نگاه پرورشی و تربیتی مورد توجه دارد.عبداللهی گفت: این امر در استان البرز با توجه به اینکه بیش از ۵۲۰ هزار دانش آموز را در بر دارد، باید با اهتمام و برنامه ریزی دقیقی اجرایی شود.
وی افزود: بر این اساس ضرورت دارد طرح نماد با محوریت برنامه ریزی جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان، رسیدگی به دانش آموزان در معرض آسیب و آسیب دیدگان دنبال شود. استاندار البرز گفت: بهره گیری از ظرفیت مدیران مربوطه و صاحب نظران بخش های اجتماعی و فرهنگی می تواند تاثیر بسزایی در تصمیم سازی و اجرای اهداف داشته باشد. وی افزود: باید ابزار، امکانات و فضاهایی که می توان در این امر مورد بهره برداری قرار داد، احصا شود و نقش متولیان فرهنگی و اجتماعی استان در این برنامه مشخص شود.عبداللهی گفت: مجموعه آموزش و پرورش از تصمیم سازان تا مدرسه باید به اعمال و رفتار دانش آموزان حساس باشند و مدیران مدرسه خود را مسئول تمامی زوایای زندگی دانش آموزان بدانند. وی افزود: اولین جامعه رسمی یک کودک و نوجوان مدرسه محسوب می‌شود و به واقع شخصیت فرد را شکل می دهد بنابراین نباید بسادگی از این امر مهم گذر کرد.استاندار البرز گفت: مدیران استان می توانند در خصوص طرح نماد و روند اجرای آن برنامه و پیشنهاد خود را ارائه دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود