23 مرداد 1403
شماره خبر: 308977

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسامی استان البرز در پیامی روز مقاومت اسلامی را گرامی داشت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



درکتانیان سرپرست اداره ک فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با صدور پیامی 23 مردادماه روز مقاومت اسلامی را گرامی داشت.
غلامرضا درکتانیان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۳مردادماه روز مقاومت اسلامی را گرامی داشت.
در این پیام آمده است:
روز ۲۳مرداد سالگرد پیروزی و مقاومت ۳۳ روزه حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی به عنوان "روز مقاومت اسلامی" نام گذاری شده است.این روز یادآور یکی از تحولات مهم تاریخی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، مردم لبنان در نبرد سی و سه روزه ارتش رژیم اشغالگر قدس را به خاک سیاه نشاندند و باردیگر، واژه مقاومت را برای محرومان و ستم دیدگان جهان معنا کردند و به همه یاد آور شدند که صلاح کار در برابر دشمن متجاوز مانند رژیم غاصب اسرائیل، مقاومت است.با پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه، این گروه ملی لبنان به شکل تشکل منطقه ای و جهانی تبدیل شده و اکنون به عنوان یک بازیگر موثر منطقه ای و جهانی مطرح است.این روز پر افتخار، سالگرد مقاومت و پیروزی مقتدرانه حزب الله در برابر رژیم خونخوار اسرائیل گرامی باد.
جنبش حماس، جنبش جهاد اسلامی و سایر گروه های مقاوم و مجاهد فلسطینی فخر اسلام و مایه مباهات مومنین‌اند. خداوند مقرر فرموده که به واسطه این دلیرمردان، فلسطین را به پیکره اسلام برگرداند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود