1 آذر 1402
شماره خبر: 296192

شهرستان ساوجبلاغ در روزهای آینده میزبان حضور و تشییع شهید گمنام خواهد بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوجبلاغ باحضور دکتر البرزی فرماندار، حجت الاسلام مختاری امام جمعه و جمعی از مدیران ادارات عضو، در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: موضوع غزه از مهمترین مسائل روزِ جهان اسلام است و می رود تا بارقه های امید و پیروزی مردم آن دیار کم کم محقق شود. وی با تشکر از فعالیت‌های برجسته فرهنگی امام جمعه شهرستان افزود: حمایت و پشتیبانی شهرداران و بنگاه‌ها های اقتصادی منطقه را در بخش اقدامات فرهنگی خصوصا" فعالیت‌های قرآنی خواهیم داشت و ذره ای در این مسئله دریغ نخواهم کرد. دکترالبرزی در ادامه با اشاره به میزبانی شهرستان ساوجبلاغ از شهید گمنام در چند روز آینده گفت: شهرستان ساوجبلاغ در روزهای آینده میزبان حضور و تشییع شهید گمنام خواهد بود و برنامه های ویژه ای برای تشییع و تدفین باشکوه این شهید والامقام در شهرستان خواهیم داشت.
🔹وی تصریح کرد: مزار مطهرشهدای گمنام باید در منظر و مرئای مردم باشند تا بیشترین تأثیر معنوی خودشان را در اقشار جامعه بگذارند.وی در پایان با اشاره به برگزاری برخی برنامه های خاص در شهرستان ساوجبلاغ گفت: تمامی برنامه های فرهنگی در این شهرستان بر اساس و منطبق با نظر و سیاست‌های شورای فرهنگ عمومی شهرستان انجام می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود