31 مرداد 1402
شماره خبر: 290822

انتخاباتی امید آفرین و نوید بخش در شهرستان کرج برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری کرج و رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد گفت: با 4 مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت که از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، انتخاباتی نوید بخش و امید آفرین را در مرکزیت استان برگزار می نماییم.
یحیی رمضانی در سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج در جمع مسئولان کمیته های ستاد انتخابات شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و فرا رسیدن هفته دولت بر دولتمردان اظهار داشت: مردم شریف لایق ارزنده ترین خدمات هستند و خدمات شایسته ای از دولت محترم سیزدهم این ایام تقدیم مردم عزیز می شود. وی افزود: پروژه ها و طرح های متنوعی برای افتتاح در هفته دولت برای شهرستان کرج و استان البرز پیش بینی شده است که با حضور مسئولان ارشد افتتاح و به بهره برداری می رسد.
موضوع انتخابات محور دوم سخنان رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد را به خود اختصاص داد. رمضانی در این رابطه نیز چهار مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی را اولویت فعالیت های ستاد انتخابات شهرستان کرج برشمرد و گفت: با همین 4 کلید واژگان انتخاباتی نوید بخش و امید آفرین را در مرکزیت استان برگزار می نماییم. وی اشاره به استقبال از پیش ثبت نام اولیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان کرج با هزار و 180 ثبت نامی در کشور سرآمد پیش ثبت نام ها بود که از این تعداد 238 نفر خانم و 943 نفر آقا بودند. رمضانی افزود: 70 درصد تحصیلات ثبت نامی ها کارشناسی ارشد و با ترکیب سنی 30 تا 45 سال تقریبا هرمی جوان را تشکیل داده است که حاکی از انتخاباتی پرشور و با شعف و نشاط اجتماعی خواهد بود. سرپرست فرمانداری کرج در ادامه با تاکید بر ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات و... برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا کرج در جایگاه اولین ها قرار بگیرد. وی با اشاره به همکاری 10 هزار نیروی آموزش دیده برای برگزاری انتخابات شهرستان کرج افزود: ملاک برای ما مر قانون است و تمامی فرایند های برگزاری انتخابات را با افرادی آموزش دیده و خبره در بخش های مختلف پیش خواهیم برد. رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد تاکید کرد: تمام دستگاه ها وظیفه دارند در امر برگزاری انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.
در ادامه جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج، سیاست های کلی تشریح و تبیین گردید و روسای کمیته ها نیز ضمن دریافت ابلاغ رسمی خود و اعلام گزارشی از اقدامات انجام شده، فرایند اجرایی انتخابات را بطور رسمی در این شهرستان آغاز نمودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود