14 اسفند 1401
شماره خبر: 281570

جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیریت بحران شهرستان ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیریت بحران شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی فرماندار محترم و با حضور مدیران ادارات و دستگاههای عضو، برگزار شد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با تأکید بر پاکسازی معابر و مسیر عبوری اتوبان و جاده های مواصلاتی افزود: باید تمامی توجهات را معطوف به تأمین امنیت سفر مسافران کنید.
وی گفت: تاکید می کنم که در ایام پایانی سال، درحد فاصل ورودی وخروجی شهرستان، خودروهای امدادی و خدمات رسان در کنار جاده حضور داشته باشند تا به خوبی امنیت مسافران را تأمین نمایند.
دکتر البرزی در ادامه به زیباسازی اماکن برای پذیرایی مسافران در شهرها و روستاها تاکید کرد و خواستار اجرای آذین بندی جشن فرارسیدن نیمه شعبان در سطح شهرستان شد.فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پایان این جلسه درخصوص تنظیم بازار هم تصریح کرد: اداره صمت و اتاق اصناف نسبت به تأمین میوه شب عید به قیمت مصوب و به حد کافی در شهرستان اقدام نموده و تشدید نظارت و بازرسی بر بازار و قیمت ها را اولویت کاری خود در این ایام پایانی سال قرار دهند. وی همچنین بر آمادگی مدیران ادارات و دستگاهها برای مقابله با حوادث احتمالی تاکید کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود