11 فروردین 1401
شماره خبر: 265357

پروژه جاده قزلحصار بی وقفه فعال باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی


نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه در بازدیدهای دوره ای و سرزده، روند امور و پروژه های استان را رصد می کنم،گفت: تاریکی پارک ها، معابر، محله ها و ... موجبات بروز حوادث و جرائم را ایجاد می کند از این رو شرکت توزیع برق استان موظف است که در راستای تامین روشنایی اقدام ویژه ای کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ساماندهی اتوبان تهران-کرج و جاده قزلحصار که روز چهارشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تسریع در این امور، افزود: بخشی از آزادراه تهران-کرج که در محدوده شهرداری های استان قرار دارد باید با مسئولیت شهرداری مربوطه ساماندهی، نظافت و زیباسازی شود.
وی ادامه داد: روند تکمیل پروژه جاده قزلحصار باید شتاب بیشتری داشته باشد و در زمان مقرر به بهره برداری برسد.
عبداللهی گفت: روشنایی این معبر نیز همزمان با پیشرفت پروژه تکمیل شود چراکه بسیاری از حوادث ناشی از کمبود روشنایی است.
وی همچنین از شهرداری های استان بویژه شهرداری کرج خواست که نظافت، زیباسازی و ساماندهی نقاط مختلف شهر را با اهتمام ویژه ای دنبال کنند و جلوه های بصری شهرها را تقویت کنند.
استاندار البرز افزود: تاریکی پارک ها، معابر، محله ها و ... موجبات بروز حوادث و جرائم را ایجاد می کند از این رو شرکت توزیع برق استان موظف است که در راستای تامین روشنایی اقدام ویژه ای کند.
وی گفت: کمکاری و کوتاهی از هیچ مسئولی در استان پذیرفتنی نیست و اگر کمبود و نقصی مشاهده شود مسئول مربوطه باید پاسخگو باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود