2 آبان 1398
شماره خبر: 223744

آئین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آئین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز برگزار شد


معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: توفیق در حیطه مسئولیت تنها در سایه تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی میسر است
علی درویش پور در جلسه تکریم و معارفه سرپرست اداره کل مدیریت بحران و مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری البرز استان البرز افزود: شرایط سیستم اداری به نحوی است که جابجایی در آن امری طبیعی است و همه مسئولان به صورت موقت، مسئولیتی را به امانت در اختیار دارند بنابراین از فرصتی که برای تامین رفاه و آسایش مردم فراهم می شود باید بهره برد. وی تاکید کرد: توفیق در حیطه مسئولیت تنها در سایه تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی میسر می شود. معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: نقش و جایگاه مدیریت بحران با توجه به حیطه اختیاراتی که دارد مسئولیتی سنگین اما لذت بخش است چرا که رسالت اصلی مدیریت بحران تامین امنیت شهروندان است. وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مهدی مهرور سرپرست سابق مدیریت بحران استانداری البرز تصریح کرد: ایشان از مدیران پرکار، پر تلاش و خدوم هستند و سالیان سال توفیق خدمت در استانداری البرز را دارند. درویش پور عنوان کرد: با توجه به تجارب و توانایی بسیار خوبی که دارند برای استفاده از ظرفیت های ایشان، از سوی استاندار محترم به عنوان مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز منصوب شدند که امید است در این منصب نیز منشا خیر و برکت باشند. وی در ادامه با معرفی محمدرضا فلاح نژاد به عنوان سرپرست جدید اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: ایشان از مدیران متعهد و پیگیری هستند و در هماهنگی دستگاه های اجرایی و بسیج امکانات که از جمله وظایف اصلی مدیریت بحران محسوب می شود تسلط و اشراف کامل دارند.
معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی تصریح کرد: امیدواریم با حضور ایشان در حوزه مدیریت بحران، برنامه ریزی ها با سرعت و شتاب بیشتری اجرایی شوند. وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای سطح آمادگی و افزایش کارایی مدیریت بحران معاونت بازسازی و آموزش و معاونت پیشگیری، آمادگی و مقابله با بحران به این حوزه افزوده شد.در این مراسم ضمن قدردانی از مهدی مهرور مدیرکل سابق اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز، محمدرضا فلاح نژاد بعنوان سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز معرفی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود