8 دی 1397
شماره خبر: 207774

توسعه راه های البرز با هدف تسهیل در تردد، آرامش و امنیت مردم تسریع می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

توسعه راه های البرز با هدف تسهیل در تردد، آرامش و امنیت مردم تسریع می شود


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: رییس جمهور با اشراف کافی از موضوعات استان بخصوص در حوزه راه ها، البرز را بسیار حساس دانسته و با راهبردهای مشخص، مسیر توسعه را نشان دادند که بر اساس این نقشه راه، اداره کل راه و شهرسازی مسئولیت خطیری دارد.
، دکتر شهبازی در دیدار خانواده وزارت راه و شهرسازی در استان با اشاره به ماموریت محوله از سوی رییس جمهور در حوزه توسعه راه ها در راستای رفاه و تسهیل در تردد مردم، افزود: بر این اساس اداره کل راه و شهرسازی ماموریت خطیری بر عهده دارد. وی ادامه داد: البرز با توجه اینکه پل ارتباطی 14 استان کشور به پایتخت است، دارای راه های مهمی با حساسیت های ویژه است.
دکتر شهبازی با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از پروژه های راهسازی البرز، ملی محسوب می شوند گفت: از اداره کل راه و شهرسازی البرز با توجه به ظرفیت های موجود، انتظار می رود که در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام راه سازی استان برای رفاه و امنیت بیشتر در تردد مردم البرز تدابیر لازم را اتخاذ کند. وی افزود: بر اساس چشم اندازی که دولت در برنامه های آینده ترسیم کرده، پیش بینی می شود درآمدهای حاصل از ارزش افزوده و سایر بسترهایی که در آینده ایجاد می شود، اعتبار قابل توجهی به حوزه های عمرانی کشور تزریق شود. استاندار البرز اضافه کرد: بزرگراه شمالی کرج بار بزرگی از ترافیک داخل شهر را تقلیل داده و مکمل پروژه همت است از این رو اداره کل راه و شهرسازی استان باید در این راستا همراهی و تعامل لازم را داشته باشد. وی گفت: پروژه مترو کرج-هشتگرد نیز از اهمیت ویژه ای برای استان برخوردار است که با راه اندازی این امکان تسهیل در تردد، کاهش ترافیک و افزایش کیفیت هوای استان صورت می گیرد. دکتر شهبازی افزود: پل فردیس نیز از جمله نقاطی است که باید تمهیدات لازم در جهت تامین امنیت و رفاه در تردد از این مسیر، اندیشیده شود.وی عنوان کرد: رییس جمهور با اشراف کافی از موضوعات استان بخصوص در حوزه راه ها، البرز را بسیار حساس دانسته و با راهبردهای مشخص، مسیر توسعه را نشان دادند که بر اساس این نقشه راه، اداره کل راه و شهرسازی مسئولیت خطیری دارد. استاندار البرز با اشاره به اینکه در حوزه جذب اعتبارات هزینه جاری مانع خاصی وجود ندارد، گفت: با نگاه و رویکرد مثبت امور مربوطه را دنبال می کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود