23 مرداد 1397
شماره خبر: 199981

البرز در کریدور علم و فناوری کشور قرار دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز در کریدور علم و فناوری کشور قرار دارد


استاندار البرز با اشاره به قرار گرفتن این استان در کریدور علم و فناوری کشور گفت: باید از این وضعیت استفاده بهینه شود.
محمد علی نجفی در نشست ساماندهی امور جوانان البرزافزود: وجود استارت آپ ها فرصتی برای اشتغالزایی بیشتر در استان البرز است. وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه تولید داریم استارت آپ ها نقش مهمی را در این عرصه ایفاء می کنند.نجفی گفت: مشکلات امروز حوزه تولید توجه بیشتری را در استفاده ازظرفیت ها را می طلبد که البرز دارای ظرفیت های خوبی در حوزه فناوری است. وی افزود: جوانان سرمایه های عظیمی برای کشور هستند بنابراین نباید با آنان سیاسی برخورد شود. استاندار البرز ادامه داد: امروز هرچه صادقانه تر باید جوانان را کمک کرد تا در مسیر توسعه کشور تلاش کنند. نجفی یادآورشد: جوانان در تمام شوراهای البرز از جمله شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی باید حضور داشته باشند. استاندار البرز تاکید کرد: شعاری با جوانان برخورد نشود و جوان باید اطمینان حاصل کند که در تصمیم گیری ها نقش دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه این نشست از برگزاری نمایشگاه پیوند آسمانی در استان البرز خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 30 مرداد ماه به مدت یک هفته برپا می شود. امیر غفرانی در ادامه افزود: غرفه های این نمایشگاه جهیزیه ازدواج را با 30 درصد تخفیف عرضه می کنند. وی همچنین از ایجاد غرفه های مشاوره ای در این نمایشگاه خبر داد و تاکید کرد: در نمایشگاه پیوند آسمانی اهداف مختلفی را دنبال می کنیم.
وی از برگزاری آیین تجلیل از ازدواج سنتی در استان البرز خبر داد و گفت: مشاوره های مختلفی توسط سمن ها انجام می شود و در خواست ما این است که در هفته ازدواج طلاق ثبت نشود. وی خاطرنشان کرد:40سمن مردم نهاد تشکیل شده که 70میلیون تومان تسهیلات به جوانان ارائه داده اند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود