7 فروردین 1397
شماره خبر: 193210

تحقق شعار سال نیازمند حمایت همه دستگاه ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تحقق شعار سال نیازمند حمایت همه دستگاه ها است

استاندار البرز گفت: در شعار سال، تاکید مقام معظم رهبری تمام آحاد مردم و مسئولان بوده اند، اگرچه تاکید بیشتری بر نقش مردم شده ولی باید حمایت از کالای داخلی و ایرانی از سوی سکانداران دستگاه های اجرایی نیز صورت گیرد.
محمدعلی نجفی در دیدار نوروزی با مسئولان، امام جمعه کرج و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق شعار امسال باید حرکت های عملیاتی بیشتری صورت پذیرد، اظهار داشت: به همین منظور اقدامات موثری از 6 ماهه دوم سال 96 در استان در حوزه های مختلف آغاز و استان البرز در اشتغال، رفع موانع تولید و فضای کسب و کار از رتبه 29 به رتبه 8ارتقا پیدا کرده است.
وی اضافه کرد: امروز در بحث اشتغال 158 درصد بیش از سهم استان، توانسته ایم به تعهدات خود عمل کنیم و این آماربرمبنای گزارش های کشوری بوده است، این آمارها نشانگر حرکت جدی درالبرز است و به همین منظور نیاز است تا از ظرفیت های استان بهره بیشتری را برای توسعه و پیشرفت البرز و کشور ببریم .
استاندارالبرز گفت: با پیام های مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری می توان به این نکته مهم دست یافت، که همگان تکالیف مشخصی را برای تحقق شعار سال دارند و ملزم هستیم در این بخش حرکت کنیم، که با رویکردی که در مدیران و فرمانداران استان وجود دارد، به طور یقین عملکرد فراتر خواهد رفت و با حرکت های که به تازگی شکل گرفته، امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به نتایج قابل قبول تری برسیم .
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های جوانان و بانوان در بخش های مدیریتی بهره بیشتری برد اظهار داشت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری باید به جوانان اعتماد لازم را داشته باشیم، رئیس جمهوری نیز در شعارهای انتخاباتی خود به اهمیت استفاده از حضور جوانان و نقش موثر آنان اشاره و تاکید داشته اند.
نجفی گفت: امسال رسالت بزرگی داریم و به همین منظور ر اولین روزهای آغاز سال نو اقدامات موثر برای تشکیل ستاد راهبردی انجام و اعضاء آن نیز مشخص شدند، نیاز است در استان هر چه بیشتر موفقیت های فضای کسب و کار را رصد و با توجه به وجود 150 برند ملی در البرز می توان به پیشرفت های قابل توجه ای رسید.
وی ادامه داد: در موضوع اشتغال در البرز، شرایط بهتر شده ولی کافی نیست، امروز کار ما سخت تر شده و باید مردم را به عنوان سرمایه ملی هرچه بیشتر تکریم و مطالبات آنان را تامین ساخت.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود