31 شهریور 1396
شماره خبر: 184285

حضور اعضای شورای شهر کرج در برخی مدارس سطح شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حضور اعضای شورای شهر کرج در برخی مدارس سطح شهر

تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر کرج به بهانه آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس این کلانشهر حضور یافته و همراه با سایر مسئولان و اولیای محصلین زنگ مدرسه را نواختند.
نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی یکی از سنت هایی است که همه ساله با حضور مسئولان و اولیای دانش آموزان در مدارس سراسر کشور برگزار می شود و طی آن ضمن تقدیم شاخه های گل به آینده سازان فردای کشور، آنها با توصیه ها و رهنمودهای ارائه شده قدم به بهار تعلیم و تربیت می گذارند.
همچنین شهرداریها یکی از نهادهایی هستند که در کنار آموزش و پرورش برای میزبانی شایسته مدارس از سال تحصیلی جدید می کوشند و با رسیدگی به وضعیت مدارس، به سهم و نوبه خود برای خدمت رسانی به دانش آموزان قدم بر می دارند تا آنها بدون دغدغه در سنگر تعلیم و تربیت به علم آموزی مشغول شوند.
مدرسه والفجر، دبیرستان فرزانگان 4، دبیرستان شهید رجایی، مدرسه کودکان استثنایی و مدرسه غیرانتفاعی ملاصدرا از جمله آموزشگاه هایی هستند که صبح امروز میزبان تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر کرج بودند و با حضور مسئولان ارشد شهری و اولیای دانش آموزان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد.
نمایندگان مردم در شورای پنجم کلانشهر کرج بر اهتمام ویژه مدیریت شهری برای رسیدگی به وضعیت مدارس سخن تاکید کردند و خواستار تبدیل مدارس به پایگاه های ترویج فرهنگ شهروندی و آموزش های شهروندی شدند و گفتند که معاونت فرهنگی شهرداری کرج باید در این زمینه سرمایه گذاری نماید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود