17 بهمن 1395
شماره خبر: 174211

راهپیمایی 22 بهمن، پاسخی کوبنده به زیاده گویی های دولت جدید آمریکا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

راهپیمایی 22 بهمن، پاسخی کوبنده به زیاده گویی های دولت جدید آمریکا


نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت:برنامه های پرشور و شعور دهه فجر امسال پاسخ کوبنده ای به زیاده گویی های دولت جدید آمریکا خواهد بود و ترامپ به نظاره موج نفرت از اسکتبار در بین ملت مسلمان ایران می نشیند.
عزیز اکبریان افزود:دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای شناساندن چهره نورانی نظام و شخصیت بی نظیر امام خمینی (ره) به نسل هایی است که توفیق زیستن در دوران حیات بابرکت ایشان را نداشته اند.
وی با اشاره به اینکه صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند، ادامه داد: مردم باید بدانند که رژیم شاهنشاهی بر مبنای زور و سلطه بنا شده بود و حقی برای طبقات معمولی جامعه قائل نبود و اگر امروز احساس عزت می کنیم، به برکت جمهوری اسلامی است. اکبریان گفت: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، با انقلاب خویش، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏انداز کرد. وی افزود: البته آنچه در طراحی ویژه برنامه و مراسمات دهه مبارک فجر اهمیت دارد، رویکرد مردمی و مشارکت عمومی در اجرای آنها می باشد؛ چرا که صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و مسئولان باید مقدمات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسمات را تدارک ببینند و در صحنه عمل، مردم به خوبی به تکلیف انقلابی و شرعی شان عمل می کنند. نماینده مردم کرج خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با وجود صدها دسیسه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از سوی دشمنان، ملت ایران زنده و با نشاط، مسوولان و دولت مردان کوشا و دل سوز، استعدادهای جوانان در جوشش و بالندگی، شعارها و هدف های ملت و دولت یک سان و همه با سمت و سوی ایرانی بزرگ و آباد و متّحد و الگو برای کشورهای اسلامی و آفاق آینده، روشن و تابناک است. وی تاکید کرد: 22 بهمن اوج شکوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان و متکی به آرمان های ائمه (علیهم السلام) بر طاغوت و طاغوتیان است که یاد و خاطره حماسه سازی های آن هرگز از صفحه تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد. انقلاب اسلامی ایران، نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد و اسلام را به حکومت نشاند، بلکه بر کشورهای منطقه و قواعد بین المللی و جهانی نیز تأثیر گذاشت و عرف نظام بین المللی را بر هم زد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود