11 بهمن 1395
شماره خبر: 173870

40 پروژه در نظرآباد همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

40 پروژه در نظرآباد همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد


فرماندار نظرآباد گفت که در دهه فجر امسال 40 پروژه از محل اعتبارات بخش خصوصی و تملک دارایی دولت با ایجاد اشتغال برای 415 نفر به صورت مستقیم و با اعتباری بالغ بر 651 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
حجت الله صادقی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت. وی با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن آیین دهه فجر نشست هایی برگزار شد که پس از آن 8 کمیته در بخش های مختلف جهت برگزاری مراسم دهه فجر آغاز بکار کردند. وی با بیان اینکه بیش از 150 برنامه متنوع و ویژه برای دهه فجر امسال در شهرستان نظرآباد برنامه ریزی شده است، افزود: امیدوار هستیم با اجرای این برنامه ها و همکاری مردم و دولت، دهه فجری با نشاط را شاهد باشیم. صادقی گفت : باتوجه به وجود روستاهای مختلف در این شهرستان دو کمیته نیز برای برگزاری مراسم دهه فجر در روستاها تشکیل شده تا برخی از برنامه ها در روستاها و حاشیه های شهر برگزار شده تا این مردم مناطق دیگر و دور دست هم در این برنامه ها حضور داشته باشند.
صادقی گفت : افتتاح بخشی از پروژه های دهه فجر با حضور استاندار البرز برگزار خواهد شد که افتتاح میدان شورا و چند پروژه اقتصادی دیگر ، غبارروبی و عطر‌افشانی قبور شهداء، دیدار از خانواده شهداء و ایثارگران، برنامه‌های پیش‌بینی شده زمان حضور استاندار در نظرآباد برای ایام‌الله دهه فجر است. وی اجرای فاز 3 پروژه جاده اشتهارد به نظرآباد را یکی از مهمترین اقدامات این شهرستان بیان کرد و گفت : راه اندازی و اجرای این پروژه دسترسی شهرستان واستان به جنوب و غرب را در برخواهد داشت. صادقی از اجرای فضای سبز و کاشت درخت در 500 هکتار از زمین بخش کویری این شهرستان برای جلوگیری از ریزگردها و تاثیر بر شرایط آب وهوایی این شهرستان و استان خبر داد. فرماندار نظرآباد همچنین از پیگیری های انجام شده توسط استاندار برای بازگشت مالیات ارزش افزوده واحدهای تولیدی که در سال های قبل زیر نظر استان تهران شکل گرفته بودند و تا امروز به حساب تهران واریز می شدند، به شهر ها و روستاهای شهرستان خبرداد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود