17 آبان 1391
شماره خبر: 14617

نگرش عملیاتی ستاد تنظیم بازار کرج، برخورد با محتکران دانه درشت است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نگرش عملیاتی ستاد تنظیم بازار کرج، برخورد با محتکران دانه درشت است

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج نگرش عملیاتی ستاد تنظیم بازار شهرستان را برخورد با محتکران دانه درشت عنوان کرد.
مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب در گفتگوی زنده رادیویی با رادیو البرز در رابطه با اقدامات انجام شده ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: برخورد با محتکران دانه درشت و مبارزه با گران فروشان و کم فروشان از اهم سیاست های ستاد تنظیم بازار شهرستان است که با ورود میدانی تیم های بازرسی و نظارت عملیاتی شده است. وی افزود: با ورود میدانی تیم های بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی مختلف با متخلفینی که نسبت به عدم عرضه کالا و خدمات و همچنین کم فروشی و گران فروشی اقدام کرده اند، برخورد قانونی شده است.
واحدهای متخلف صنفی 40 میلیارد ریال جریمه شدند
این مسئول با بیان اینکه در طول یکماه گذشته 20 واحد صنفی پلمپ و به مراجع قانونی معرفی شده اند، خاطر نشان کرد: با توجه به ورود عملیاتی تیم بازرسی طی این مدت هشت انبار احتکار کالا کشف و ضبط شده و کالاهای احتکار شده به میزان 150 تن با ارزش ریالی بالغ بر 5 میلیارد ریال در میان مردم در سطح بازارهای میادین میوه و تره بار در اقصی نقاط کرج توزیع شده است. وی یادآور شد: از میان کالاهای احتکار شده 15 تن حاوی اقلام تاریخ گذشته و فاسد بوده است که با دستور مقام قضایی معدوم شد. علاوه بر این دو انبار بزرگ احتکار لوازم خانگی نیز با ارزش دو میلیارد ریال کشف و پلمپ شده و پرونده آن نیز در سیر مراحل قانونی بررسی خواهد شد.
بازرسی از واحدهای مختلف صنفی ادامه می یابد
فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه با دستور استاندار البرز فعالیت تیم های بازرسی و نظارت در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور که در آماج تحریم ها و تهدیدها قرار داریم باید با مشارکت و همراهی مردم زمینه را به گونه ای فراهم کنیم که امکان هرگونه سودجویی را از فرصت طلبان سلب کنیم.
به گفته ایران نژاد مردم در طول دوران انقلاب اسلامی همراهی و مشارکت خود را با حضوری فعال در عرصه های مختلف به اثبات رسانده اند و امروز وظیفه مسئولان است که با تلاش و همت مضاعف زمینه خدمت رسانی بهینه به آنان را فراهم کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود