22 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141861

ایران از خط مشی خود مبنی بر لغو یکباره همه تحریم ها عقب نشینی نمی کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ایران از خط مشی خود مبنی بر لغو یکباره همه تحریم ها عقب نشینی نمی کند


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که جمهوری اسلامی ایران در مراحل پایانی مذاکرات هسته ای از خط مشی اعلام شده خود که لغو یکباره همه تحریم های ظالمانه است، عقب نشینی نمی کند.
علاءالدین بروجردی در حاشیه حضور در آیین یادواره شهدای منطقه دهقان ویلای کرج که در مسجد امام حسن مجتبی (ع)، برگزار شد،تاکید کرد: مسایلی که امروز آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی در خصوص مراحل پایانی مذاکرات مطرح می کنند، تبلیغات بیهوده و جنگ روانی است و تاثیری بر راهبرد نظام مبنی بر لغو یکباره همه تحریم ها ندارد. رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: عزم نظام اسلامی برداشته شدن همه تحریم ها است تا این ظلم آشکار از دوش ملت ایران برداشته شود. وی با تاکید بر اینکه نظام در مراحل پایانی مذاکرات به دنبال تامین حداکثری منافع ملی و ادامه برنامه صلح آمیز هسته ای و برداشته شدن همه تحریم ها است، خاطرنشان کرد: نظام از این اصل اساسی سرسوزنی کوتاه نمی آید. بروجردی همچنین گفت: مذاکرات در مراحل حساسی قرار دارد و باید هوشمندانه تر عمل کنیم تا منافع ملت ایران تامین شود و هر توافقی زمانی حاصل خواهد شد که همه تحریم ها یکجا برداشته شود. رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ملت ایران را پیروز مصاف هسته ای با کشورهای غربی دانست و گفت: ملت ایران با پایداری خود در مذاکرات به عنوان قهرمان مصاف هسته ای به پیروزی بزرگی دست یافته و قدر این دستاورد بزرگ خود را می داند.
سفر هیات پارلمانی ایران به دمشق
بروجردی در ادامه از سفر هیات پارلمانی جمهوری اسلامی به دمشق در روز سه شنبه خبر داد و هدف از این سفر را بررسی شرایط منطقه و کشور سوریه ذکر کرد. رییس کمیسیون امنیت ملی که ریاست این هیات پارلمانی را بر عهده دارد، افزود: در این سفر که چند تن از نمایندگان حضور خواهند یافت، دیدارهایی با مقامات سوری صورت خواهد گرفت.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود