9 آبان 1391
شماره خبر: 14150

310 نفر از کارمندان البرزی در آزمون شرکت کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

310 نفر از کارمندان البرزی در آزمون شرکت کردند

سیپدار آنلاین: مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری از برگزاری آزمون مبانی پدافند غیر عامل ویژه شاغلین در استانداری و فرمانداری خبر داد.
مریم سادات سیادت جو مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری از برگزاری آزمون مبانی پدافند غیر عامل ویژه شاغلین در استانداری و فرمانداری خبر داد وگفت: به مناسبت بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل که سومین روز از آن نیر به آموزش و پژوهش اختصاص یافته دفتر آموزش و پژوهش استانداری البرز اقدام به برگزاری یک دوره آزمون مبانی پدافند غیر عامل به صورت رایگان نمود که استقبال خوبی شد و 310 نفر از کارمندان در این آزمون شرکت کردندکه 100نفر مختص به غرب استان البرز شامل شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و 210نفر از شرکت کنندگان از کارمندان استانداری و فرمانداری شهرستان کرج بودند. وی تصریح کرد : افرادی که در این آزمون 60 درصد نمره قبولی بدست آورند منجر به صدور گواهینامه خواهد شد.
مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری افزود: تا پایان اسفند ماه سال91 سه دوره آزمون مرتبط با پدافند غیر عامل برگزار خواهد شد که شامل مدیران ارشد، مدیران میانی و یک دوره نیز ویژه کارشناسان در سطح استان می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود